Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جدی، دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام کرد که آثار این جشنواره فقط به صورت حضوری اجرا دارند و اجرای آنلاین نخواهند داشت.

او در این زمینه گفت: شرایط اجرای آنلاین را نداریم چون نیازمند طراحی پلتفرمی ویژه هستیم تا اجراهای حرفه‌ای آنلاینی داشته باشیم زیرا با قرار دادن دو دوربین نمی‌توان اجرای آنلاین داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین چیزی فیلم تئاتر است نه اجرای آنلاین.

او ادامه داد: اجرای آنلاین باید برای پلتفرم خاص خود طراحی شود و چون چنین امکانی نداشتیم، فقط اجراهای حضوری خواهیم داشت.

جدی درباره احتمال برگزاری کنفرانس‌های مجازی با حضور استادان بین‌المللی در این دوره از جشنواره هم گفت: هنوز در این زمینه به نتیجه نرسیده‌ایم و نیازمند بررسی بیشتر هستیم.

به گفته او، بودجه این دوره از جشنواره به تصویب رسیده و تخصیص هم داده شده است.

دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی درباره برپایی کارگاه‌های آموزشی در این دوره از جشنواره نیز توضیح داد: فعلا کارگاه‌های قبلی با حضور دوستانی مانند محمد عاقبتی، یوسف باپیری، محمد منعم، امین میری و بهار کاتوزی در حال برگزاری است و برنامه مشخصی برای کارگاه‌های تازه نداریم.

لازم به یادآوری است که بخش مناطق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی از ۲۹خرداد تا ۵ تیر ماه در مرکز تئاتر مولوی و بخش اصلی جشنواره از ۷ تا ۱۵ تیر به میزبانی سالن‌های استاد سمندریان و  استاد ناظرزاده‌ی تماشاخانه ایرانشهر، مرکز تئاتر مولوی، سالن استاد انتظامی خانه‌ی هنرمندان ایران، عمارت نوفل لوشاتو و عمارت روبرو برگزار می‌شود.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جشنواره تئاتر دانشگاهی اجرای آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو