Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:30:12 GMT

برگزاری دومین عکسواره محرم کیش

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۵۱۵

برگزاری دومین عکسواره محرم کیش

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هدف از برگزاری این عکسواره به تصویر کشیدن حضور پر شور مردم، هیات‌های عزاداری در ماه محرم و پرداختن به واقعه عاشورا از نگاه دوربین، و ترویج فرهنگ عاشورایی با روایت شعر و داستان است.

عکاسان، شعرا و نویسندگان مناطق آزاد کیش، اروند، ارس، قشم، چابهار، انزلی و ماکو می توانند آثار خود را از ۲۵ خرداد تا ۲۵ تیر به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاسم غضبان پور، مجید نورالله پور و الهه عبداله آبادی به عنوان داوران بخش عکس در این رویداد حضور دارند.

اعلام فراخوان و مهلت شرکت در بخش ادبی نیز از ۳۰ تیر تا ۸ مرداد با داوری نغمه مستشار نظامی، ابراهیم حسن بیگی و محمودرضا اکرامی فر انجام خواهد شد.

شایان ذکر است نمایش شهری آثار از تاریخ ۱۹ مرداد همزمان با آغاز ماه محرم و آیین اختتامیه ۵ مهر همزمان با اربعین حسینی در جزیره کیش برگزار خواهد شد که جوایز ویژه ای نیز برای برگزیدگان بخش های محتلف در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان می توانند برای نام نویسی و یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://festival.kish.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5237069

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش جشنواره عکس سوگواره هنر عاشورایی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو