Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@15:50:24 GMT

روحانی: تحول بخش سلامت بی‌نظیر بوده است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۵۴۹

روحانی: تحول بخش سلامت بی‌نظیر بوده است

رییس جمهوری گفت که تحول ایجاد شده در بخش سلامت در هشت سال گذشته بی نظیر بوده است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: حسن روحانی صبح امروز (پنجشنبه) و در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت‌درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: در هیچ برهه‌ای در تاریخ ایران چنین تحولی در بخش سلامت از نظر مکان، بیمارستان، تخت و تجهیزات، بهسازی و نوسازی در مجموع ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۱۴ هزار تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسیده است، افزود: این موضوع در تاریخ کشور بی‌سابقه است.این موضوع کار بسیار بزرگ و عظیمی است و از همه دست‌اندرکاران تشکر کرده و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

رییس جمهوری تاکید کرد: به همه دست‌اندرکاران می‌گویم که از تبلیغات ناروا نرنجند و از حرف‌های بی‌اساس نگران نباشند؛ دروغ‌ها را باد می‌برد ولی بیمارستان، تخت، پزشک و درمان می‌ماند و مردم در طول سال های آینده شاهد آثار این هشت سال خواهند بود.

روحانی ادامه داد: هیچ وقت دروغگو به نتیجه نمی‌رسد و من از خدمات بخش سلامت به ویژه در طول یک سال و چند ماه اخیر که درگیر ویروس کوید-۱۹ بوده‌ایم، خوشحال هستم.

در طرح افتتاح امروز، یک هزار و ۷۷ تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسید که ۵۲۸ تخت در بیمارستان فیروزآبادی شهرری، ۱۳۵ تخت در بیمارستان جایگزین لنگرود، ۹۶ تخت در بیمارستان آذرشهر، ۹۰ تخت در بیمارستان تکاب و ۲۱۸ تخت در بیمارستان بخش خصوصی مادر قم است.

 

برچسب ها: روحانی ، رئیس جمهور ، سلامت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000ORh

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور سلامت تخت در بیمارستان بخش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت