Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:14:08 GMT

مأمور امنیتی استادیوم به دنبال رونالدو! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۷۰۱

مأمور امنیتی استادیوم به دنبال رونالدو! (عکس)

کریستیانو رونالدو که دو شب پیش موفق شد دوبار دروازه مجارستان را باز کند، پیش از آغاز بازی توسط مأموران استادیوم مورد بررسی هویتی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال پرتغال در نخستین بازی خود در رقابت های جام ملت های اروپا یورو 2020، در حالیکه تا 10 دقیقه پایانی با نتیجه تساوی بدون گل مقابل مجارستان متوقف شده بود، با درخشش رونالدو و با نتیجه 3 بر صفر، از سد حریف خود عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رونالدو که به دنبال شکستن رکورد علی دایی است، با دو گلی که وارد دروازه میزبان کرد، بیش از پیش به شکستن رکورد بیشترین تعداد گل ملی نزدیک شد ولی نکته جالب در مورد این بازی، اتفاقی است که پیش از آغاز بازی برای فوق ستاره یوونتوس رخ داد.


برخورد مأموران امنیتی پیش از آغاز جدال دو تیم، نشان داد که حتی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغال نیز بدون نشان دادن آیدی کارت و مدارک شناسایی خود، نمی تواند از مأموران امنیتی حاضر در استادیوم های یورو عبور کند.

 


ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد برنده 5 توپ طلای فوتبال جهان توسط یک افسر امنیتی حاضر در استادیوم پوشکاش آرنا بررسی هویتی می شود تا اجازه حضور در استادیوم را پیدا کند.

 

 

 

 


در حالیکه رونالدو در حال عبور از میکسدزون استادیوم بود، یک مأمور امنیتی سریعا و دوان دوان خودش را به رونالدو می رساند و پس از بررسی آیدی کارت او، به فوق ستاره پرتغالی اجازه می دهد تا تیمش را همراهی کرده و وارد ورزشگاه می شود.


لحظه حضور بازرسی مأمور امنیتی از رونالدو مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و البته این مسئله نیز مانع از درخشش او مقابل میزبان نشد و پرتغال با یک برد خوب و روحیه بخش، دیدارهایش را در گروه مرگ آغاز کرد.

تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!

آفتاب‌‌نیوز :

استادیوم اراک جز اولین استادیوم‌هایی بود که مقدمات حضور تماشاگران زن را فراهم کرد. تماشاگران زن طرفدار آلومینیوم اراک به نظر بعد از تماشاگران زن گل گهر موفق به ورود به استادیوم و تماشای بازی‌های فوتبال شدند.

سازمان لیگ یک روز بعد از اینکه حضور تماشاگران زن در استادیوم تبریز را ممنوع اعلام کرد بیانیه داد و نوشت تماشاگران زن روز جمع نمی‌توانند با حضور در استادیوم شهر اراک از نزدیک تماشاگر بازی آلومینیوم – پرسپولیس در چارچوب جام حذفی باشند.

اما چرا چنین تصمیمی برای این بازی گرفته شد؟

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که در مصاف آلومینیوم اراک – استقلال یکی دو تماشاگر زن وارد زمین شدند و حواشی ایجاد کردند که یکی از حواشی لمس یکی از تماشاگران توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال بود که موجب محرومیت یک جلسه‌ای این دروازه بان و شکایت فراجا از این دروازه بان شد.

به نظر می‌رسد بعد از بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس بار دیگر تماشاگران زن اراکی این اجازه را پیدا خواهند کرد که وارد استادیوم شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم