Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:18:28 GMT

ادعای عجیب رسانه عراقی در خصوص بازی با ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۷۷۴

ادعای عجیب رسانه عراقی در خصوص بازی با ایران

یک رسانه عراقی مدعی تبانی بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار پایانی مرحله دوم انتخابی جام جهانی۲۰۲۲ مقابل ایران شد.

به گزارش مشرق، سایت rudaw عراق در گزارش عجیب و مبهم نوشت: با وجود صعود تیم ملی فوتبال عراق به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 پس از شکست یک بر صفر برابر ایران هنوز سرنوشت سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی این تیم روشن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه اینکه یک منبع تردیدهایی درباره احتمال تبانی بازیکنان عراق در بازی با ایران دارد.

بیشتر بخوانید: مهدی رسولی خطاب به تیم ملی: حلال اولسون!

بر اساس این گزارش؛ کاتانتس در 5 ماه گذشته هیچ پولی دریافت نکرده و در پایان بازی با ایران بسیار عصبانی بود. این سرمربی اسلوونیایی حتی حاضر به مصاحبه با هیچ خبرنگاری نشد و به طور کل تردیدهایی درباره تبانی بازیکنان عراق در بازی برابر ایران شکل گرفته است.

این رسانه هیچ مدرک و حتی نشانه‌ای در مورد دلایل و شیوه تبانی مورد ادعا منتشر نکرده و صرفا به شکلی کاملا مبهم و غیرشفاف به بیان این موضوع اکتفا کرده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین ایران عراق نمایش بازی فوتبال تبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام