Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:24:41 GMT

کومان: بارسلونا با دپای توافق کرده است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۸۱۲

کومان: بارسلونا با دپای توافق کرده است

به گزارش ایرنا، ممفیس دپای ستاره تیم ملی فوتبال هلند پس از درخشش در ترکیب لیون فرانسه مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

این بازیکن که در حال حاضر تیم ملی هلند را در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ همراهی می‌کند، چندی پیش اعلام کرده بود بار دیگر می‌خواهد زیر نظر رونالد کومان کار کند، اظهار نظری که موجب شد تا  شایعات بیش از پیش از حضور این بازیکن در جمع کاتالان‌ها مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سه فصل اخیر لیون قراردادش در پایان فصل با این باشگاه به اتمام رسید و به همین خاطر خودش برای آینده خود تصمیم خواهد گرفت.

در همین راستا کومان اظهار داشت که او هنوز با بارسا قراردادی را امضا نکره است اما توافقاتی با این بازیکن ۲۷ ساله صورت گرفته است.

این صحبت‌های کومان منجر شده تا رسانه‌های اسپانیایی عنوان کنند که خود او نیز فصل بعد با توجه به صحبت‌های مطرح شده در بارسا خواهد ماند.

بارسلونا پیش از این سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا را از منچسترسیتی جذب کرده است.

برچسب‌ها فرانسه بارسلونا تیم ملی هلند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه بارسلونا تیم ملی هلند فرانسه بارسلونا تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند

بازدید 8 بی‌احترامی و دست ندادن رجب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با مارک روته نخست وزیر هلند که به ترکیه سفر کرده باعث خشم مردم هلند شده است. ترکیه به دنبال بازگرداندن شماری از مخالفان اردوغان به ترکیه است و هلند به این خواسته همراهی نکرده است. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • حمایت از فلسطین توسط هلندی ها با رژه خودرویی + ویدئو
  • فیلم/ خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • (ویدئو) خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند