Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به رصد دقیق برگزاری انتخابات توسط کارشناسان بهداشت گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته بیش از 500 ناظر بهداشتی در شعب ثابت اخذ رای مستقر می شوند.

امیر کرمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در خصوص برگزاری انتخابات 1400 پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است، گفت: بخشی از این پروتکل ها مربوط به کاندیداها، بخشی مربوط به مجریان و ناظران و بخشی مربوط به شرکت کنندگان در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این پروتکل ها محل استقرار شعب و چیدمان شعب باید با نظارت کارشناسان بهداشت صورت گیرد که این کار انجام گرفته و در خصوص جانمایی و چیدمان شعب با نظر کارشناسان بهداشت انجام شده است.

کرمی گفت: بر اساس پروتکل ها شعب اخذ رای باید تا حد امکان در فضای باز مستقر شود که این مهم انجام شده و در حال حاضر عمده شعب اخذ رای استان در فضاهای باز مستقر شده اند.

وی افزود: چیدمان صندلی ها در محل شعب اخذ رای هم باید بگونه ای باشد که فاصله لازم بین افراد ایجاد شده و ازدحامی در محل شعب ایجاد نشود.

کرمی گفت: تا حد امکان هم باید درب ورودی و خروجی از هم جدا بوده و فاصله مردم در صف رعایت شود.

وی افزود: همچنین در محل شعب باید مواد ضدعفونی کننده و ماسک به میزان کافی دپو شده باشد تا در مواقع لزوم استفاده شود.

مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی از بکارگیری 500 کارشناس بهداشت در زمان برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: تلاش بر این است که در شعب ثابت انتخابات یک ناظر بهداشتی در طول برگزاری انتخابات حضور داشته باشد.

کرمی گفت: با توجه به کم بودن تعداد کارشناسان نسبت به شعب سیار شعب نزدیک توسط یک کارشناس رصد می شود و در شعبی که مراجعه کننده  بالایی دارند حتما کارشناسان بصورت مستمر حضور خواهند داشت.

وی افزود: علاوه بر این تمام مجریان انتخابات آموزش داده شده اند تا بتوانند هریک در نقش یک ناظر بهداشتی رعایت پروتکل های بهداشتی را رصد کنند.

گزارش 70 "تخلف بهداشتی" در تبلیغات کاندیداها

مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به فعالیت مستمر کارشناسان بهداشتی در طول مدت تبلیغات کاندیداهای ریاست مجمهوری و شوراهای شهر  وروستا گفت: با شروع تبلیغات تیم هایی از کارشناسان بهداشت تشکیل و بازرسی از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها انجام شد.

وی افزود: تاکنون 70 مورد تخلف شیوه‌نامه های بهداشتی کاندیداها که عمدتا مربوط به کاندیداهای شوراهای شهر بوده به مراجع قضایی و انتخاباتی استان گزارش شده است.

کرمی گفت: عمده این تخلفات مربوط به عدم استفاده از ماسک، برگزاری نشست های انتخاباتی در محیط های بسته و شلوغی ستادها بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز چهارم کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخابات رياست جمهوري کارشناسان بهداشت ناظر بهداشتی شعب اخذ رای علوم پزشکی پروتکل ها کرمی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است