Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در بسته خبری "صندوق سرنوشت" علاوه بر اخبار انتخاباتی، حرف‌ها و مطالبات مردم گلستان منعکس می‌شود.

در بسته امروز، پنجشنبه ۲۷ خرداد، چند خبر انتخاباتی استان را می‌خوانید.

دعوت علمای اهل سنت گلستان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

حاج آخوند میرابی یکی از علمای اهل سنت بندر ترکمن با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای گفت: برای ما وجود انقلاب اسلامی و داشتن حقوق اجتماعی همچون رای دادن نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و به شکرانه این نعمت در انتخابات اگاهانه حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوات فرمانده سپاه نینوا برای حضور در انتخابات

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان هم در جمع علمای اهل تسنن و تشیع و همچنین مردم شهر کلاله گفت: انتخابات ۱۴۰۰، خطیر است و وظیفه تک تک ما هم وظیفه‌ای سنگین و بزرگ است که باید به درستی آن را به انجام برسانیم.

او افزود: می‌طلبد مردم شریف و مسلمان ایران اسلامی فردی شجاع، توانا، اصلح و شایسته را انتخاب کنند تا میدان دار شده و کشور را از مشکلات کنونی نجات دهد.

دعوت قشر جوان و ورزشکار گلستان از مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات

جوانان و ورزشکاران با فعال کردن هشتگ مردم میدان در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده اند که همچون گذشته در انتخابات حضور خواهند یافت و سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد.

جوانان و ورزشکاران گلستانی هشتگ‌های دیگری مانند "سرنوشت کشور، رای مطالبه حق و حقوق و شرکت در انتخابات وظیفه ملی " را هم فعال کرده اند.

اما انتخابات در گلستان چگونه برگزار می‌شود؟

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت در گلستان گفت: انتخابات این دوره در استان به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود و فقط انتخابات شورا‌های شهر و روستا‌های شهرستان گرگان به صورت تمام الکترونیک است.

خانم کاویانی گفت: در انتخابات نیمه الکترونیک، فقط احراز هویت به شکل الکترونیکی انجام می‌شود، اما در انتخابات تمام الکترونیک، علاوه بر احراز هویت، صندوق رای هم الکترونیکی است.

در انتخابات نیمه الکترونیک، افراد پس از احراز هویت با تعرفه کاغذی به صندوق رای هدایت می‌شوند، اما برای انتخابات شورا‌ها در شهرستان گرگان، رای دهندگان کارت تعرفه الکترونیکی دریافت می‌کنند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری برای حضور پرشور علمای اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس