Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری به صورت همزمان با دیگر پروژه‌های حوزه سلامت در سراسر کشور، بیمارستان ۱۳۵ تخت‌خوابی شهید حسین پور لنگرود را به صورت رسمی افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان غ بیمارستان ۱۳۵ تخت‌خوابی جایگزین شهید حسین پور لنگرود در سی‌ و یکمین آیین پویش ره سلامت با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان به صورت وبیناری توسط دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری همزمان با سایر پروژه‌های حوزه سلامت کشور به صورت رسمی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان شهید حسین پور لنگرود در سه طبقه و با زیربنای ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربعی ساخته شده و دارای درمانگاه، اورژانس، تصویر برداری، فیزیوتراپی، بخش های بستری کودکان، زنان و زایمان، زنان LDR ، مراقبت ویژه ( CCU ) ، مراقبت ویژه (ICU )، اعمال جراحی، بستری داخلی و بستری خارجی است.

گفتنی است، ۳۱ پروژه عام‌المنفعه سلامت گیلان در بیست‌وهشتمین آیین پویش ره‌ سلامت خرداد‌ماه امسال توسط دکتر سعید نمکی، مقام عالی وزارت بهداشت و درمان به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۷۰ طرح نیمه تمام عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ تا ۹۵ درصد و ۲۲ طرح عمرانی با پیشرفت بالای ۹۰ درصد دارد که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان اسفندماه امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس جمهوری دکتر حسن روحانی افتتاح بیمارستان شهید حسین پور لنگرود شهید حسین پور لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی به صورت رسمی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی در مراسمی روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران خبرگزاری ایمنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان به‌طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 749573

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد