Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان از رقابت 17 هزار و 891 نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر روستای استان کرمان خبر داد.

دکتر "عباس تقی زاده" در گفت و گو با ایسنا، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در روز انتخابات تاکید کرد و گفت: امکان برگزاری انتخابات در فضای باز در برخی مناطق شرقی و جنوبی استان به دلیل شدت گرما نیست اما در هر منطقه ای از استان که امکان آن وجود داشته باشد در فضای باز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این مورد که آیا وزارت کشور ابلاغیه ای برای واکسیناسیون یا تست تشخیصی کرونای اعضای صندوق های رای ارسال کرده؟ اظهار کرد: تا این لحظه به دست ما ابلاغیه ای در این زمینه نرسیده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: کرمان جزو آن دسته از شهرستان هایی که در آنها انتخابات 100 درصد الکترونیکی برگزار می شود، نیست بنابراین در سراسر استان کرمان انتخابات مانند روال قبل برگزار می شود.

وی در ادامه سخنانش گفت: 16 هزار 623 نفر برای نشستن روی 8624 کرسی شورای اسلامی روستای استان کرمان ثبت نام کردند که حدود 1.4 درصد ثبت نام شدگان احراز صلاحیت نشده اند و در مجموع 16 هزار و 99 نفر نامزد در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاها تایید صلاحیت شده و برای هر کرسی 1.9 نفر با یکدیگر رقابت می کنند.

تقی زاده افزود: در استان کرمان 84 شهر وجود دارد که تعداد ثبت نام شدگان در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر استان 2056 نفر بوده که هیئت های اجرایی صلاحیت 1802 نفر را تایید و صلاحیت 156 نفر را رد کردند و همچنین در هیئت نظارت شهرستان صلاحیت 1580 نفر را تایید و 189 نفر را رد کردند.

وی ادامه داد: 307 نفر از مجموعه 345 نفر رد صلاحیت شده توسط هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان به هیات نظارت استان اعتراض کردند که 157 نفر آنها مورد تایید نظارت استان و 150 نفر توسط این مرجع رد شدند ضمن آنکه 55 نفر از 150 نفر رد صلاحیت شده توسط هیئت نظارت استان، توسط هیات مرکزی تهران تایید صلاحیت شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: صلاحیت 97 درصد از مجموع داوطلبان شوراهای شهر استان کرمان تایید شده، لذا 1792 نفر کاندیدا برای 440 کرسی شهری در سطح استان با یکدیگر رقابت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شوراهای شهر و روستا استان کرمان رقابت انتخاباتی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس