Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:15:49 GMT

پیروز قربانی سرمربی رایکا بابل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۹۷۷

پیروز قربانی سرمربی رایکا بابل شد

مربی سابق تیم فوتبال سایپا هدایت تیم لیگ یکی رایکا را برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست 2 بر 0 رایکا بابل مقابل فجرسپاسی شیراز، شبیر لطفی سرمربی رایکا از سمت خود کناره‌گیری کرد تا پس از فوت مرحوم دست‌نشان بار دیگر کادرفنی تیم فوتبال رایکا دستخوش تغییر شود.

 

پس از موافقت با استعفای لطفی، مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید آغاز شد و سرانجام مذاکرات انجام شده، پیروز قربانی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال نیز با قراردادی یک و نیم ساله هدایت تیم فوتبال رایکا را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قربانی که سابقه سرمربیگری در تیم سردار بوکان در لیگ دسته دوم فوتبال ایران را دارد، در لیگ برتر این فصل مربی تیم فوتبال سایپا بود که پس از تغییرات انجام شده در کادرفنی تصمیم به پایان همکاری گرفت؛ او هم‌چنین پیش از جدایی از سایپا، پیشنهاد مربیگری در استقلال را هم از سوی فرهاد مجیدی دریافت کرده بود اما به درخواست مجیدی پاسخ منفی داد.

 

گفتنی است تیم فوتبال رایکا بابل در پایان هفته بیست و نهم لیگ یک، با 34 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول است و هنوز خطر سقوط را احساس می‌کند و باید دید در پنج هفته باقیمانده از لیگ یک، چه نتایجی با حضور پیروز قربانی برای رایکا رقم خواهد خورد.

 

رایکایی‌ها در اولین بازی با هدایت پیروز قربانی دوشنبه 31 خردادماه باید در خانه از شهرداری آستارا پذیرایی کند.

رایکا بابل دسته یک پیروز قربانی (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رایکا بابل دسته یک پیروز قربانی مربی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور قبل از آغاز تمرین امروز چهارشنبه تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

مطهری در حالی به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی مشخص شده است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی قرار است هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما هنوز اسمی از او برده نشده است. حالا باید دید آیا مطهری با حضور هر سرمربی دیگری قرار است همین پست را برای فصل آینده داشته باشد یا ادامه همکاری او به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد.

شایان ذکر است مطهری روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار هدایت رسمی تراکتور را مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 6088100

دیگر خبرها

  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!