Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:39:42 GMT

هوانیروز اصفهان آماده خدمت رسانی در انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۰۳۹

هوانیروز اصفهان آماده خدمت رسانی در انتخابات است

سرتیپ دوم ستاد خلبان سید قاسم خاموشی روز پنجشنبه در جشن تکلیف سیاسی فرزندان رای اولی‌ کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان افزود: این آمادگی در اجرای دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش و امریه‌های صادره از فرماندهی هوانیروز ارتش به منظور فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای جابه‌جایی در مسیرهای سخت گذر فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پایگاه چهارم هوانیروز با اعزام بالگردها به استان‌های همجوار در اجرای دستور سلسله مراتب فرماندهی آمادگی کامل برای هرگونه نقش آفرینی در برگزاری هرچه مطلوب‌تر و باشکوه‌تر این انتخابات دارد.
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز همچنین با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در دادن حق انتخاب سرنوشت به مردم، افزود: جشن جوانان رای اولی در واقع جشن تکلیف سیاسی و اجتماعی است زیرا از این به بعد این جوانان می‌توانند در انتخاب آینده خود سهیم باشند.
 امیر خاموشی اضافه کرد: امروز این جوانان رای‌اولی در محوطه پایگاه حضور یافته‌اند تا با بازدید از بالگردها، تجهیزات و توان دفاعی کشور، بخشی از حماسه پدرانشان را در تولید قدرت برای کشور عزیزشان را به چشم ببینند و بدانند که با رای خود حافظ اقتدار کشورشان خواهند بود.
وی تاکید کرد: لازم است جوانان برای رای خود ارزش قائل باشند و با تحقیق و تلاش برای یافتن فرد اصلح در این آزمون الهی، سیاسی و اجتماعی شرکت کنند تا با رای‌ خود برای کشورتان عزت و قدرت‌آفرینی کنند .
در این مراسم که با رعایت کامل مقررات بهداشتی انجام شد، رای اولی های هوانیروز اصفهان مردم را به مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.
همچنین رای اولی‌های هوانیروز اصفهان از بالگردهای مختلف و نیز بخشی از توانمندی‌های صنعتی پایگاه چهارم هوانیروز بازدید کردند.
تجلیل از خانواده شهدای هوانیروز از دیگر بخش‌های این مراسم ‌بود.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان انتخابات ۱۴۰۰ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان پایگاه چهارم هوانیروز رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد