Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مناف هاشمی گفت: در تهران ٣٠٠ راننده تاکسی به دلیل کرونا فوت شدند و ما درخواست داریم واکسیناسیون رانندگان تاکسی با توجه به تولید واکسن داخلی در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش برنا؛ سیدمناف هاشمی، معاون معاون ترافیک شهردار تهران گفت: بیشترین فوتی ها بعد از مدافعان سلامت همکاران ما در اتوبوسرانی، رانندگان تاکسی و راهبران مترو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ایستگاه مترو شهرک آزمایش با عمق ٢۵ کیلومتری افتتاح شد ، افزود: معماری و نوپردازی خاص و مناسب سازی برای افراد معلول و کم توان در این ایستگاه در دستور قرار گرفته است.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر این ایستگاه ١۴٠ متر طول دارد، گفت:  این ایستگاه تعداد١٠ عدد پله برقی و ۶ آسانسور با سرمایه گذاری ٢٩۴ میلیارد تومان راه اندازی شده است همچنین این ایستگاه ٨ هزار و ٧۵٠ متر زیربنا دارد

او با بیان اینکه ٢١۶ اتوبوس به بهره برداری رسیدهذاست، بیان کرد: ١٣ هزار و ٢٠٠ تاکسی نوسازی  شدند.

معاون معاون ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه در تهران ٣٠٠ راننده تاکسی به دلیل کرونا فوت شدند، گفت: درخواست داریم  واکسیناسیون رانندگان تاکسی با توجه به تولید واکسن داخلی در دستور کار قرار بگیرد.

او با بیان اینکه هزار و ۵٠ واگن در تهران به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: خط مترو  ایستگاه شهرک آزمایش در خط ۶ مترو خط فاصله ایستگاه دانشگاه  تربیت مدرس و شهید ستاری را تکمیل می کند

هاشمی گفت: تهران دارای ١۴٠ ایستگاه مترو است و بعد از افتتاح ایستگاه مترو مرزداران در اردیبهشت ماه این افتتاح خط ۶ مترو را تکمیل تر می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون شهردار تهران سلامت تاکسی مترو معماری سرمایه گذاری اتوبوس معاون شهردار تهران واکسیناسیون تاکسی سید مناف هاشمی خط 6 مترو معاون معاون ترافیک شهردار تهران مترو آزمایش ایستگاه مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است. سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس