Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:45:48 GMT

محدودیت‌های تردد شهر همدان در روز انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۱۰۷

محدودیت‌های تردد شهر همدان در روز انتخابات

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان از تهیه طرح‌های ترافیکی برای روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ در سطح شهر همدان خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این طرح علاوه بر پوشش نقاط و معابر اصلی شهر، محدودیت‌های تردد برای دیگر نقاط نیز در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: خودروها در خیابان شکریه و ورزش شهر همدان از ساعت ۲۱ امشب_۲۷ خرداد_تا ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اجازه تردد نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جمالی با اعلام اینکه محدودیت اصلی در بلوار تفریحی ارم خواهد بود، ادامه داد: فردا ۲۸ خرداد از سمت میدان قائم به بلوار ارم محدودیت تردد اجرا می‌شود اما در بوستان ارم و شهربازی رنگین‌کمان تردد جریان خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به اینکه اگر نیاز باشد در میدان‌های پژوهش و عباس‌آباد هم طرح‌های ترافیکی اجرا می‌شود، یادآور شد: ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ خرداد به منظور برگزاری انتخابات و همچنین امکان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در سطح استان اعمال نخواهد شد.

وی با اعلام اینکه ۱۲ هزار نیروی پلیس، امنیت انتخابات را تأمین خواهند کرد، گفت: نیروی انتظامی استان همدان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ دارد و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

جمالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه در بحث عابران پیاده در شهر همدان مشکل وجود دارد، افزود: به عابران پیاده توصیه می‌کنیم از گذرگاه‌ها و نقاط مجاز و مشخص برای تردد استفاده کنند.

وی ادامه داد: در دو ماهه اخیر پنج عابر پیاده در شهر همدان بر اثر تصادف فوت کردند که آمار نگران کننده‌ای است و نیاز است رانندگان و عابران پیاده توجه لازم را در این رابطه داشته باشند، همچنین این مسئله در میادین اصلی مانند میدان‌های جهاد و آرامگاه بوعلی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راهور محدودیت تردد انتخابات ۱۴۰۰ شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان

حمیدرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در حین حفاری در عمق یک و نیم متری در این خیابان یک دیواره تاریخی مشاهده شد که قدمت آن هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: میراث‌فرهنگی به این موضوع به عنوان یک پتانسیل نگاه می‌کند و چه بسا پس از آشکارسازی آثار، سایت موزه دیگری در مرکز شهر همدان در معرض دید گردشگران داشته باشیم.

۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان