Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:46:06 GMT

وضعیت تامین برق روز انتخابات بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۱۵۷

وضعیت تامین برق روز انتخابات بررسی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، "رضا اردکانیان " روز پنجشنبه با تعدادی از معاونان و مدیران آبی از روند تامین برق در مرکز پایش صنعت برق دیدار کرد.

وی در این دیدار با مدیران صنعت برق سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی به گفت و گو نشست.

وزیر نیرو آمادگی صنعت برق برای تامین برق مورد نیاز درروز انتخابات را در این مرکز مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، روز گذشته میزان مصرف برق رکورد بی سابقه ای از خود برجای گذاشت و به بالاترین میزان یعنی ۶۰ هزار و ۴۶۴ مگاوات رسید.

مرکز پایش صنعت برق سال گذشته با هدف تعیین مرکزی برای راهبری مناسب صنعت برق در شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران شکل گرفت.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت توانیر رضا اردکانیان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انرژی برق مصرف بهینه برق انتخابات ۱۴۰۰ انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت توانیر رضا اردکانیان برق صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قبل از مصرف قهوه ژن‌های خود را بررسی کنید!
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد