Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 58 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان قزوین اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 58 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و در بیمارستانهای استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این مدت یک نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز در بیمارستان فوت کرد.

فخار سلیمانی تصریح کرد: تعداد افراد بستری در بیمارستانهای استان قزوین در حال حاضر به 239 نفر رسیده است.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: همچنین 120 مورد بیمار قطعی مبتلا به ویروس در استان شناسایی شده و تعداد 17 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

سلیمانی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پرستاران و پزشکان، در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 52 بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 25هزار و 783 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده و یک هزار و 787 نفر نیز بر اثر ویروس جان باخته اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین بیمارستانهای استان مبتلا به ویروس ویروس کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد