Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

دکتر موسی خادمی در پیامی از عموم مردم لرستان خواست برای حضور پرشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ماه پای صندوق های رای حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام دکتر خادمی در آستانه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰  به شرح ذیل است:

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل، و تمهید مقدمات لازم بمنظور افزایش مشارکت مردم در چنین شرایط حساسی یک وظیفه عمومی است.

انقلاب اسلامی ایران مرهون خون هزاران شهید و حاصل جانفشانی هزاران جانباز ، ایثارگر و آزاده سرافراز است.

با توجه به فرا رسیدن ایام برگزاری انتخابات به عنوان آزمونی بزرگ برای ملت انقلابی و لحظه‌ای تاریخی برای ایران اسلامی، لازم است به منظور حفظ اقتدار ملی، با حضوری گسترده همه آحاد در پای صندوق‌های رای با انتخاب نمایندگانی اصلح، استمرار مقبولیت نظام و انسجام ملی را به منصه ظهور برسانیم.

امروز با بسیج همه نیروها و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات موجود، همه جوانب برای حضور پرشور مردم لرستان در پای صندوق های اخذ رای مهیا شده است .

 شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است و اینجانب از گروه‌ها و احزاب مختلف و عموم مردم غیور لرستان، می‌خواهم با حضور خود در ساعات آغازین روز در شعب اخذ رای، در این امر مهم، مشارکت کنند.

افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد و لازم است دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انقلاب اسلامي ايران انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمهوری اسلامی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای فلسطینی، با یادآوری رویداد‌های مهم تقویم رسمی کشور به نامگذاری روز ۱۸ اردیبهشت بنام روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج اشاره کرد و از اقدامات انجام شده در این مقوله از سوی دستگاه‌های دولتی و حمایت‌های دلسوزانه خیرین و حامیان این بیماریان قدردانی کرد و برای همه بیماران آرزوی سلامتی کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت مقام شیخ کُلینی، این عالم بزرگ را یکی از شخصیت‌های برجسته اسلامی و مؤلف کتاب کافی، یکی از کتب چهارگانه شیعه برشمرد و گفت: این کتاب در عقاید اسلامی، مرجع مهمی برای محققین و علما به شمار می‌آید.

رئیس شورای شهر تهران، همچنین با تأکید بر اینکه کشور ما یکی از ۱۰ کشور حادثه خیز در دنیاست و مرتباً با حوادث طبیعی روبه رو می‌شویم؛ به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر که در تقویم رسمی کشور از آن یاد شده اشاره کرد و با بیان اینکه این سازمان بین المللی که با هدف تخفیف آلام انسانی و حفظ و پیشرفت بهداشت عمومی تشکیل شد؛ اظهار داشت: هلال احمر یکی از نهاد‌های فعال، خدمتگذار و کمک رسان به مردم در کشور است از این رو ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های بشردوستانه امدادگران و کارکنان شریف جمعیت هلال‌احمر کشور برای یکایک آنان سلامت و توفیق روزافزون آرزومندیم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز دختر که در تقویم رسمی ایران، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه
کرامت است؛ این روز را به تمامی دختران ایران اسلامی تبریک گفت و تأکید کرد: دختران امروز مادران فردا و آینده جامعه هستند؛ بنابراین جایگاه دختران در جامعه و فرهنگ و حضور آنان در صحنه‌های علمی، اجتماعی و سیاسی حائز اهمیت است.

چمران در ادامه سخنان خود در دویست و سی و چهارمین صحن علنی شورای ششم به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود اشاره کرد و ضمن دعوت از آحاد مردم به خصوص شهروندان تهرانی تصریح کرد: بی تردید مردم آگاهی و بصیرت دارند از این رو انتظار داریم مردم با حضور و مشارکت حداکثری و هوشمندانه در این دور از انتخابات، به عنوان ادای وظیفه و دخیل بودن در سرنوشت، به وظیفه خودشان عمل کنند.

وی با ابراز امیدواری از حرکت اخیر دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های برخی کشور‌های امریکایی، اروپایی و استرالیایی در پی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن کشتار‌های رژیم صهیونیستی، ضمن حمایت از این جنبش جهانی، از آشکار شدن جنایات جدید اسرائیل در فلسطین اشاره کرد و بیان داشت: این رژیم خبیث در حال برنامه ریزی و بمباران مناطق جنوبی غزه از جمله منطقه رفح است و متأسفانه شاهد این هستیم که رغم مخالفت مردمان برخی کشور‌ها از جمله امریکا، انگلیس، فرانسه و... همچنان دولت‌های این کشور‌ها بر حمایت از این قتل عام‌ها پافشاری می‌کنند. مضافاً بر اینکه می‌بینیم تعدادی از دولت‌های کشور‌های اسلامی هم این چنین تجاوز‌ها و جنایت‌ها را می‌بینند و سکوت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان با آرزوی پیروزی ملت بزرگ فلسطین و پایان یافتن این جنایات وحشیانه تأکید کرد: همه دولت‌های حامی رژیم اسرائیل در کشتار و نسل کشی‌ها سهیم هستند چرا که آتش بس را در مجامع بین المللی رد کرده و اصرار بر کشتار و خونریزی دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح