Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@12:35:44 GMT

چهره آرام ایلام بعد از پایان تبلیغات انتخاباتی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۵۷۴

چهره آرام ایلام بعد از پایان تبلیغات انتخاباتی

به گزارش ایرنا، اگرچه نامزدها از روز شنبه هفته جاری تبلیغات رسمی خود را آغاز کردند اما تلاش آنها برای جذب آرا در آخرین شب و تا قبل از ساعت هشت امروز به اوج رسید و ستادها در بسیاری از موارد بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مملو از جمعیت مردم بود.

طرفداران و هواداران نامزدها روز گذشته تمام تلاش خود را برای تبلیغ بکار گرفتند، از ارسال پیامک گرفته که شعارها و کد خود را به تلفن های همراه مردم ارسال می کردند تا دیدارهای چهره به‌ چهره، خانه به خانه و محله به محله و بین کسبه و بازاریان که تا آخرین ساعت دیشب ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از اقدام های شب گذشته هواداران نامزدها، پخش موسیقی محلی بصورت گسترده از بیشتر ستادهای شوراهای اسلامی شهر و روستا بود.

شهر ایلام‌که هفته جاری فضایی متفاوت و رنگی را پشت سر گذاشته بود و ترافیک خودروها در مسیرهای استقرار ستادها هر روز جریان داشت اما امروز آرام گرفت و فضایی همچون آرامش بعد طوفان در آن حس می شود.

اما تلاش نامزدها برای تبلیغ و جلب رای مردم پایان نیافته است و این افراد در فضای مجازی همچنان به تبلیغ خود ادامه می دهند.

بهرحال ساعاتی قبل سوت پایان تبلیغات نامزدها به صدا درآمده و شمارش معکوس برای آغاز رقابت نامزدها با حضور، رای و انتخاب مردم که‌ کمتر از ۲۴ ساعت به زمان برگزاری آن مانده است به صدا درامد.

زمان تبلیغات مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح پنجشنبه (۲ اردیبهشت) آغاز شد و بر اساس قانون ۲۴ ساعت پیش از شروع رای گیری خاتمه یافت و فعالیت های تبلیغی نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات از ساعت هشت صبح امروز نهم اردیبهشت ممنوع است.

به گزارش ایرنا، ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره همه پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استان ایلام تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استان ایلام تبلیغات انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ استان ایلام تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید

مناظره بین سه نامزد انتخاباتی حوزه خرم آباد و چگنی روز یکشنبه در دانشگاه لرستان به صحنه درگیری و لفاظی بین طرفداران آنها تبدیل شد.

به گزارش مشرق، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالیکه پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی