Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@15:10:51 GMT

غم رفتنت،رئالی‌ها را دق مرگ میکند، آقای راموس!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۵۸۳

غم رفتنت،رئالی‌ها را دق مرگ میکند، آقای راموس!

شب گذشته باشگاه رئال مادرید جدایی سرخیو راموس کاپیتان این تیم پس از ۱۶ سال درخشان را تایید کرد، تا مادرید در بهت و حیرت فرو رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطمئناً هواداران ریالی در سراسر جهان، الان ناخوش احوال ترین آدم‌های روی زمین هستند. دیشب در عین ناباوری فضای مجازی پر شد از خبر خداحافظی راموس با رئال مادرید!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته ریالی ها شاید بتوانند با این غم سنگینی که پرز روی دلشان گذاشته، خیلی زود کنار بیایند. آنها برای اولین بار نیست که غم تلخ از دست دادن یک اسطوره را تحمل می‌کنند. عاشقان رئال قبلاً با بزرگانی مثل رائول، کاسیاس و البته کریس رونالدو وداع کرده‌اند.

راموس نه همانند رائول یک مادریدی بود، و نه مثل ایکر از پایه‌های رئال به تیم اصلی رسیده بود، اما او هم ردیف چهره‌های سابق، در زمره یک اسطوره، تا ابد مورد ستایش عاشقان‌لوس بلانکوس قرار می‌گیرد.

ال کاپیتانو ۱۶ سال را در اردوگاه سفیدپوشان تجربه کرد و به همه افتخارات ممکن دست یافت. پنج قهرمانی در لالیگا، کسب چهار جام لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در کوپا، چهار قهرمانی سوپرجام اسپانیا، گرفتن سه سوپرکاپ اروپا و البته چهار جامِ باشگاه‌های جهان، کارنامه پررنگ این بازیکن را به تصویر می‌کشد.

سرخیو، به راموس تایم معروف بود. فقط باید دقیقه ۹۲:۴۸ را به خاطر بیاورید، جایی که کاپیتان در فینال لیگ قهرمانان اروپا، همانند یک پرنده، به پرواز درآمد و با گلزنی به آتلنیکو، بازی را به تساوی کشاند و جام را از ال‌چولو ربود.

اسطوره، هم به آرزوی ۱۰ ساله‌ی تیمش پایان داده بود و البته اسم خودش را هم به گونه‌ای در تاریخ لوس بلانکوس ماندگار کرد، که او تفاوت‌ها را رقم میزند. راموس لحظات جالبی با پیراهن رئال رقم زده که بین تماشاگران محبوب شده است.

مصدوم کردن صلاح، در فینال لیگ قهرمانان اروپا در بازی برابر لیورپول، و یا حتی گل‌هایش به بایرن در این امر نقش داشته، اما نه فقط گلزنی، بلکه داشتن روحیه شر، و گرفتن کارت‌های زرد و قرمز که او را در ال کلاسیکو از این حیث رکورد دار کرده هم دلایل دیگر این محبوبیت است.

البته در کنار این خاطرات شیرین، این مدافع بارها توسط سکوهای برنابئو، "هو" هم شده، اما آن‌ها هیچوقت راضی به رفتن ستاره‌ها نمی‌شوند. مخصوصاً اگر آن شخص "سرخیو راموس" باشد، که پای ثابت افتخارات یک دهه اخیر باشگاه‌شان بوده است.

مادریدی‌ها شاید از رفتن رائول، کاسیاس و کریس ناراحت باشند، اما مطمئناً غم رفتن کاپیتان راموس، آنها را دق مرگ می‌کند. البته در این بین نباید نام پرز را فراموش کرد، کسی که از نظر ریالی ها مسبب توهین به بزرگان باشگاه‌شان است.

حدود دو دهه پیش، برنامه‌های این مدیر در جذب بازیکن برای رئال، آن‌ها را به غول بی‌رقیب فوتبال اروپا تبدیل کرد و اتفاقاً لقب کهکشانی که الان یدک می‌کشند، بخاطر داشتن ستاره‌های بی‌شمار به این تیم داده شده بود، اما چند سالی هست که نه تنها ستاره‌ای پایش را به مادرید نگذاشته، بلکه افرادی مثل راموس هم با رئال وداع می‌کنند.

خیلی‌ها منتظر تمدیدت بودند اما درست در راموس تایم باز هم آنها را غافلگیر کردی. این پایان یک افسانه بود. خداحافظ آقای راموس.

کد خبر 501086

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرخیو راموس راموس رئال مادرید بازیکن فوتبال لیگ قهرمانان اروپا لالیگا مادرید اسپانيا هواداران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ یوونتوس و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که میزبان ایتالیایی با گل های آلوارو موراتا و کارلوس توز، 2-1 از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت. کریستیانو رونالدو نیز تک گل رئال مادرید در این مسابقه را به ثمر رساند.

دانلود (35MB)

دیگر خبرها

  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس