Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:16:51 GMT

بیماران کرونایی در کرمان چگونه رای بدهند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۶۲۸

بیماران کرونایی در کرمان چگونه رای بدهند؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ساعات پایانی باقیمانده به آغاز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، استاندار کرمان با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار صبح امروز (۲۷ خرداد) از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در محل فرمانداری و ۲ شعبه اخذ رای در شهر کرمان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی زینی وند، استاندار کرمان در حاشیه این بازدید ضمن بررسی میزان آمادگی شعب، آماده‌سازی صندوق‌های اخذ رای، دستگاه‌های احراز هویت و اقدامات صورت گرفته، به عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خسته نباشید گفت.

او  به نظم حاکم بر شعب اخذ رای و ستاد انتخابات شهرستان اشاره داشت و اطمینان داد که با تدابیر دیده شده، انتخاباتی شفاف، سالم و امن و در تراز مردم استان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهیم داشت.

زینی وند همچنین به آماده‌سازی نهایی دستگاه‌های احراز هویت، اتمام آموزش‌های عوامل اجرایی، تمهیدات بهداشتی کرونایی، رصد کامل هیئت‌های نظارت و بازرسی از شعب اشاره و ابراز امیدواری کرد: با حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات، ۲۸ خرداد ماه، این روز مهم و تاریخی با سرافرازی رقم زده شود.

استاندار کرمان در خصوص رای‌گیری از بیماران کرونایی گفت: در همه شهرستان‌ها، شعب سیار به تناسب نیازمندی پیش‌بینی شده وجود دارد و دانشگاه‌های علوم پزشکی اسامی بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و منازل را اعلام کرده‌اند.

او  بیان کرد: تقاضا داریم مبتلایان به کرونا به هیچ‌وجه خودشان به شعب اخذ رای مراجعه نکنند و فقط کافی است که به مراکز بهداشت اطلاع داده تا رای آن‌ها در منازل اخذ شود.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمان انتخابات 1400 اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر دهمرده افزود: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت به درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.
رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.
در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته دو هزارو ۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم