Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا امیری در همایش نمایندگان خود و بازرسان شعب رای گیری و خبرنگاران این شهرستان با تاکید بر اهمیت حسن اجرای انتخابات، اضافه کرد: انتخابات ابزار مشارکت سیاسی شهروندان در اداره امور کشور و موجب تقویت رکن جمهوریت نظام است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات در شعب رای محقق می شود و به ظهور می‌رسد، اظهار کرد: نمایندگان فرماندار در این شعب وظیفه خطیر مدیریت امور را بر عهده خواهند داشت و بازرسان فرمانداری به عنوان چشم و گوش وزارت کشور و ناظر بر حسن اجرای امور انتخاباتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای تامین شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه امکان هر گونه تخلف در فرآیند انتخابات به حداقل ممکن رسیده است، ابراز کرد: نمایندگان و بازرسان ضمن اخلاق مداری و مردم محوری ملزم به اجرای اقدامات مسئولانه خود در برابر خداوند، مردم و کسانی که به آنان مسئولیت محول کرده اند هستند.
فرماندار شهرستان شیراز  گفت:نمایندگان و بازرسان از بین اشخاص با سابقه و با تجربه انتخاب شده اند،اشراف بر قانون و دستورالعمل های ابلاغی، لازمه مدیریت صحیح شعب و نظارت دقیق بر اجرای کار ها است.
امیری با اشاره به برگزاری آموزش های متعدد برای آشنایی با قوانین انتخاباتی بیان کرد: واقعیت این است که به فراخور نحوه برگزاری انتخابات برخی از دستورالعمل ها و قوانین تغییر می کند؛ به گونه ای که اکنون چگونگی رای گیری های الکترونیک و نیمه الکترونیک، جدید و متفاوت از قبل است.
فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به برخی از ویژگی های این شهرستان به عنوان مرکز استان با وجود قریب به ۴۰ درصد جمعیت کل استان و ۳۷ درصد واجدین شرایط حضور در رای گیری بیان کرد: با توجه به افزایش ۲۲ درصدی تعداد شعب و راه اندازی ۸۳۲ شعبه رای در این شهرستان، به همین تعداد نماینده فرماندار و بازرس انتخاب و منصوب شده است.

نظارت و بازرسی از جریان انتخابات،لازم و ضروری است
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کسب موقعیت های سیاسی و جایگاه اجتماعی از طریق حضور در انتخابات برای افراد جذاب است، گفت: به منظور کسب این جایگاه، تخلفاتی هم صورت می پذیرد، از این رو  بازرسی و نظارت بر جریان انتخابات، امری لازم و ضروری است.
علی عسکر جمشیدی اضافه کرد: همه ما در یک صف هستیم که می خواهیم انتخابات را برگزار کنیم و از آن ذی نفع شویم، پس باید بر حسن اجرای آن دقت کنیم.
معاون فرماندار شهرستان شیراز افزود: شوراها وجودشان نیاز و برگرفته از آیات قرآنی است و کامل ترین نهادی هستند که بر بدنه اجرایی کشور نظارت دارند و برای تحقق اهداف کلان مهم هستند، از این رو نقش و جایگاه نظارت و بازرسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
جمشیدی گفت:برگزاری انتخابات پیش رو از دو جنبه رعایت مسائل بهداشتی و دستورالعمل های ویژه بیماری کرونا و شیوه جدید اخذ رای برای برگزار کنندگان حائز اهمیت است.
معاون فرماندار با بیان اینکه از نمایندگان فرماندار انتظار می رود با قدرت تمام شعب اخذ رای را  مدیریت کنند، اضافه کرد: روز جمعه برای ما یک روز استثنایی است، قانون باید بر رفتار همه ما حاکم باشد و در این روز جناح، گروه و قومیت ها را باید کنار گذاشت تا بتوانیم انتخابات را بدون حاشیه به آخر برسانیم.
 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی شیراز فرماندار شهرستان شیراز شهرستان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان

فرماندار اردستان گفت: جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی احمدی طبا فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده، اما برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۳ میلیمتر، ۲۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.

احمدی طبا زواره با بیان اینکه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل انجام شده بود در حوزه شهری مشکل چندانی وجود نداشت و در حوزه راه‌های اصلی و جاده ترانزیت مورد خاصی وجود نداشت، ولی در جاده‌های روستایی هنوز ۲ مسیر دچار آبگرفتگی است که تلاش می‌شود با کمک نیرو‌های خدمات رسان تا پایان امروز این مشکل برطرف شود.

احمدی طبا زواره گفت: با همکاری مدیرکل مدیریت بحران استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ماشین آلات راه سازی مورد نیاز به شهرستان اعزام شدند و به کمک مسوولان محلی شتافتند که از همه آن‌ها تقدیر می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های مسوول باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، همچنین با توجه به پیش‌بینی‌اداره هواشناسی که از روز سه شنبه در منطقه بارندگی خواهیم داشت روز دوشنبه نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان را برگزار خواهیم کرد و اداره‌ها در آماده باش خواهند بود.

فرماندار اردستان گفت: برای نخستبن بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد