Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:14:47 GMT

شورای هیئات مذهبی بیانیه‌ای خطاب به وزیر کشور صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۷۷۵

شورای هیئات مذهبی بیانیه‌ای خطاب به وزیر کشور صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه شورای هیئات مذهبی آمده است: فرمایشات حکیمانه و منویات راهگشای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همچون مشعلی فروزان، روشنگر مسیر همه متولیان و دست اندرکاران برپایی این رویداد بزرگ مردمی و دینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هیئات مذهبی کشور با لبیک به سخنان و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب خطاب به وزیر محترم کشور و مجریان ناظران بازرسان و کلیه عوامل و عناصر دخیل در انتخابات آمادگی در اختیار قرار دادن ظرفیت عظیم و گسترده هیأت‌های مذهبی در سراسر کشور را در راستای چهار توصیه مهم رهبر انقلاب خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یعنی در نظر گرفتن تمهیدات بهداشتی در شعب اخذ رأی، حل موضوع کمبود تعرفه، پشتیبانی از شعب اخذ رأی در خارج از کشور و برخورد با تخلف انتخاباتی را اعلام می‌دارد.

بی تردید ۲۸ خرداد بار دیگر به صحنه تجلی حضور آگاهانه و پرشور ملت بصیر، فهیم و دین باور ایران اسلامی مبدل خواهد شد.

کد خبر 5237154

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر انتخابات 1400 هیئت های مذهبی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، محمدعلی اسکندری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاشکند در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران تردیدی در صیانت از ارزش های اسلامی نداشته و ایثارگرانه در خط مقدم دفاع از اسلام و مسلمانان بوده است.

وی افزود: فتنه انگیزی، اختلاف افکنی و انشقاق در جهان اسلام، از برنامه های راهبردی آمریکا و اسرائیل بوده و آنها هیچ وقت خیرخواه ملت های مسلمان نبوده و نخواهند بود. حال آنکه تقریب مذاهب، همواره با جدیت توسط جمهوری اسلامی ایران، پیگیری و اجرایی شده است.

نورالدین خالق نظراف مفتی اعظم ازبکستان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن روند مناسبات دوجانبه میانه در تمامی زمینه ها گفت: دین، فرهنگ و اشتراکات ازبکستان و ایران، عاملی مهم برای تعمیق مناسبات دو طرف است.

وی افزود: با توجه به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نسخ خطی زبان فارسی، از همکاری در زمینه تحقیقات قرآنی و نسخ خطی قرآنی استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب