Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار هدایتخواه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خادمان حرم امام رضا (ع) ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ به کهگیلویه و  بویراحمد سفر می‌ کنند. 

وی افزود: امسال هشتمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در  کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. 

دبیر کانون ‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خادمان حرم امام رضا (ع) به مدت یک هفته در شهرستان‌ های این استان  حضور یافته و با قشرهای مختلف مردم استان دیدار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایتخواه عنوان کرد: برخی از مهمترین برنامه های خادمان حرم امام رضا (ع) در کهگیلویه و بویراحمد شامل سرکشی از خانواده شهدا، حضور در زندان ها، دیدار با جمعی از مسؤولان اجرایی و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ها است. 

وی ابراز داشت: همزمان با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان آزاد می شوند. 

هدایتخواه گفت: علاوه بر آن چهار هزار پُرس غذا در روز اول تیرماه امسال مصادف با ۱۱ ذیقعده سالروز ولادت امام رضا (ع) پخته و بین افراد و  خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود. 

برچسب‌ها آستان قدس رضوی حرم امام رضا کهگیلویه و بویراحمد دهه کرامت یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حرم امام رضا کهگیلویه و بویراحمد آستان قدس رضوی حرم امام رضا کهگیلویه و بویراحمد دهه کرامت یاسوج کهگیلویه و بویراحمد خادمان حرم امام حرم امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون