Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: تحقیقات مربوط به پرونده شرکت رشت الکتریک، تکمیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیدمهدی فلاح‌میری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده کیفری شرکت رشت الکتریک به دادگاه خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تحقیقات مربوط به پرونده شرکت رشت الکتریک در دادسرای رشت تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه پرونده شرکت مذکور با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است خاطرنشان کرد: در دادگاه به اتهامات خریداران شرکت رشت الکتریک به‌عنوان مشارکت و معاونت در ایجاد اختلال در نظام تولید رسیدگی می‌شود.

فلاح‌میری با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا و کمک به احیای واحدهای بزرگ تولیدی در گیلان افزود: در رسیدگی به پرونده رشت الکتریک نیز تحقیقات فنی و کارشناسی درباره اتهامات وارده به اشخاصی که باعث تعطیلی این کارخانه شدند در کمترین زمان انجام و در دادسرای رشت تکمیل شد.

وقتی رئیسی "امید" را به کارگران رشت الکتریک بازگرداند/ قدردانی مردم ‌از آیت‌الله "رئیسی" برای احیای ‌"رشت الکتریک" ‌+ فیلممردم با انتخاب افراد پاکدست از تکرار فسادِ دوره‌ گذشته جلوگیری کنندتریبون تسنیم در بین مردم| مطالبه گیلانی‌ها از رئیس جمهور آینده / مردم ‌دیار میرزا ‌از دغدغه‌هایشان در انتخابات می‌گویند + فیلم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات فنی و کارشناسی درباره اتهامات وارده، پرونده مذکور برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

به گزارش تسنیم، در پی تعطیلی کارخانه‌های بزرگ گیلان از جمله رشت الکتریک هزاران کارگر، مظلومانه بیکار شدند؛ کارگرانی همچون کارگرانِ رشت الکتریک که بهترین دوران زندگی و جوانی خود را پای این کارخانه گذاشتند و بسیاری از آن‌ها امروز به سن پیری رسیدند.

سرانجام پس از سال‌ها انتظار و توقف تولید در این کارخانه بزرگ، با دستور مؤکد رئیس قوه قضائیه و پیگیری و نظارت مستمر مسئولان قضایی گیلان، سهام این شرکت، اراضی و املاک کارخانه بالغ بر هشت و نیم هکتار در داخل شهر رشت به ارزش بالغ بر هزار میلیارد تومان اقاله و این اموال به بیت‌المال بازگردانده شده است.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت رشت الکتریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی در غرب مازندران در حوزه خرید و فروش املاک و محصولات شرکت های تولیدی و صنعتی با چک های بلامحل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه ای کلاهبرداری در برخی شهرستان های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا 40 تا 50 سال هستند به همراه مردی حدودا 37 ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش های صنعتی و تولیدی با صدور چک های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می کردند.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از 2 هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود