Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قائم شهر در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) حضور یافت و از الگوی صبر و استقامت جانباز سرافراز امامعلی فتحی و فرزند شهید والا مقام هادی رحمانی عیادت کرده و از ایشان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قائم شهر به منظور تکریم و پیگیری امور درمانی جامعه معزز ایثارگری روز  دوشنبه24 خرداد ماه در بیمارستان ولی عصر(عج) شهرستان از یادگار هشت سال دفاع مقدس و الگوی صبر و استقامت جانباز سرافراز امامعلی فتحی وفرزند شهید هادی رحمانی  عیادت نموده و از ایشان تجلیل به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
 در این دیدار عبدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن آرزوی سلامتی برای جانباز و فرزند شهید، از زحمات و صبوری همسر این جانباز گرانقدر قدردانی و تجلیل کرد.
ضمن عیادت از این جانباز عزیز و گفتگوی متقابل با خانواده جانباز، مشکل درمان و و کمسیون حق پرستاری و کمسیون حالت اشتغال و بررسی مشکلات معیشت این خانواده گرامی را مورد پیگیری داد.           
ایشان همچنین جانبازان را مظهر عزت و صلابت دانست و گفت: سختی های زیادی را تحمل کردند تا در چنین ایامی ما زندگی بدون دغدغه ای داشته باشیم و امروز ما مدیون ایثارگری این عزیزان هستیم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عیادت رئیس بنیاد قائم شهر شهرستان قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان