Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی آذرشهر با زیربنای 8500 مترمربع پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) با فرمان رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال 89 شروع شده بود، ۲۰۰ میلیارد تومان و برای تجهیز آن ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور قبل از صدور فرمان افتتاح این بیمارستان که همزمان با افتتاح 1027 تخت بیمارستانی در کشور صورت گرفت، با بیان اینکه مردم آذربایجان در تمام مقاطع اعم از انقلاب مشروطه، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  همیشه نقش و سهم بسیار زیادی را بر دوش داشته اند، گفت: اگر بهمن 56 در تبریز و حرکت مردم و قیام مردم تبریز نبود معلوم نبود مسیر انقلاب چگونه بود.

روحانی گفت: اینکه افتتاح ها درحوزه سلامت در مناطق مرزی یا در مراکز محروم کشور در این هشت سال بیش از مراکز برخوردار یا مرکزیت کشور بوده  به معنای عدالت در بخش سلامت است که برای همه ما حائز اهمیت است.

رئیس جمهور با ابراز امیدواری به اینکه مردم کشور هیچ وقت نیاز به تخت بیمارستانی نداشته باشند، گفت: ما باید همیشه آماده باشیم که در صورت لزوم به مردم عزیز مخصوصا کسانی که در شرایط بیماری قرار می‌گیرند خدمات لازم را تقدیم کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این مراسم با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان، افزود: در این دولت بیش از یک هزار پروژه در بخش بهداشت و درمان آذربایجان شرقی، اجرا شده و یا در حال اجراست.

محمدحسین صومی با بیان اینکه هم اکنون در تمامی شهرستان های استان بخش دیالیز احداث و راه اندازی شده است، اظهار داشت: احداث بزرگترین بخش دیالیز خاورمیانه در تبریز با ۱۲۲ تخت، احداث بزرگترین اورژانس کشور در بیمارستان امام رضا(ع)، سه برابر شدن بخش های ویژه، راه اندازی مجهزترین بخش های مربوط به رادیوتراپی، شیمی درمانی، مسمومیت و پیوند و افزایش ۲ هزار و ۷۰۰ تخت استاندارد بیمارستانی و استانداردسازی ۹۰ درصد تخت های باقی مانده از جمله اقدامات دولت در این استان است.

گفتنی است آئین افتتاح این بیمارستان با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استان در شهرستان آذرشهر برگزار شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان خاورمیانه تبریز سلامت رئیس جمهور خبرگزاری فارس فارس تبریز دیالیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی