Web Analytics Made Easy - Statcounter

انستیتو رابرت کخ آلمان از افزایش دو برابری میزان آلودگی به ویروس جهش یافته هندی در بین مبتلایان به کرونا در هفته جاری نسبت به هفته گذشته خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "دویچه وله" آلمان ، بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان در عرض یک هفته موارد آلودگی به ویروس جهش یافته هندی در همه موارد ابتلا به این بیماری در آلمان تقریبا دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تحولات اخیر در انگلیس مقام های آلمانی درباره شیوع این ویروس بسیار مسری در کشورشان ابراز نگرانی کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان حدود 6.2 درصد موارد ابتلا به کرونا اخیرا بر اثر آلودگی به ویروس جهش یافته هندی بوده است. این نهاد مهم بهداشتی در آلمان البته موارد ابتلا با این ویروس جهش یافته هندی را کم اما در مقایسه با هفته پیش که 3.7 بود دو برابر ارزیابی کرده است.

کارشناسان بر این عقیده‌اند که سرعت شیوع ویروس جهش یافته هندی در آلمان بیشتر هم خواهد شد.

شیوع ویروس جهش یافته هندی در انگلیس برنامه ریزی ها در این کشور برای کاهش محدودیت ها را به تاخیر انداخته است.

نگرانی جدی فرانسه درباره شیوع ویروس هندیهشدار فوری سازمان بهداشت جهانی درباره شیوع روزافزون ویروس هندی در اروپاهشدار مرکل درباره شیوع ویروس هندی در آلمان

بر اثر شیوع ویروس هندی در انگلیس نرخ مبتلایان جدید در این کشور به ازای هر 100 هزار نفر که در اوایل ماه می به زیر 20 رسیده بود دوباره اخیرا به بیش از 70 رسیده است. شیوع این ویروس جهش یافته هندی با وجود سرعت بالای کمپین واکسیناسیون سراسری در این کشور اما منجر به افزایش چشمگیر نرخ مبتلایان جدید به کرونا شده است.

"کارل لایترباخ"، از سیاستمداران بهداشتی حزب سوسیال دموکرات و مشاوران دولت آلمان هم انتظار دارد که ویروس جهش یافته هندی در فصل پاییز مجددا به افزایش موارد ابتلا به کرونا منجر شود.

وی تاکید کرد: من کاملا اطمینان دارم که ما در آلمان ویروس جهش یافته هندی را خواهیم داشت و این نوع ویروس در فصل پاییز مسائلی را ایجاد خواهد کرد.

این مقام بهداشتی در آلمان در عین حال ابراز امیدواری کرد که رشد کمپین واکسیناسیون در کشور بتواند جلوی این مسئله را بگیرد که این ویروس بتواند مسائل زیادی ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان ویروس کرونا اخبار آلمان ویروس کرونا ویروس جهش یافته هندی درباره شیوع موارد ابتلا شیوع ویروس ویروس هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On به برخی از تغییرات احتمالی iOS ۱۸ اشاره کرد.

براساس گزارش زومیت، گرمن می‌گوید iOS ۱۸ افزون‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، با به‌روزرسانی‌ بزرگی برای اکثر اپلیکیشن‌های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی‌های جدید آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می‌گیرد.

iOS ۱۸ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل آیفون تاکنون توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی‌های جدیدی را در سراسر سیستم‌عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش‌های قبلی، می‌گوید که صفحه‌ی اصلی آیفون دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می‌توانند آزادانه آیکون‌ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه‌جا کنند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS ۱۸ باعث می‌شود طراحی اپلیکیشن‌ها «ماژولارتر» و به‌روزرسانی و سفارشی‌سازی آن‌ها آسان‌تر شود.

ظاهرا اپل به‌دنبال همگون‌کردن المان‌های رابط کاربری در اپلیکیشن‌های مختلف خود است و این کار باعث می‌شود که تیم‌های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن‌ها را در گذر زمان راحت‌تر به‌روزرسانی کنند، خصوصا با در نظر گرفتن این‌که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می‌شود.

اتظار می‌رود اپل در WWDC ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) از iOS ۱۸ و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید رونمایی کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900688

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • رنگ خون چشمگیر است
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان