Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@21:37:05 GMT

کشف 8 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۲۲۷۳

کشف 8 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در ساختمانی مسکونی در خیابان پیروزی خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از تخلیه مقدار فراوانی کالای قاچاق توسط تعدادی خودروهای شوتی در ساختمانی مسکونی در محدوده خیابان  " پیروزی" مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با حضور کارآگاهان در محل مشخص شد، روز گذشته تعدادی خودروهای سواری مشکوک کارتن های زیادی به داخل ساختمان تخلیه کرده اند ، افزود: با شناسایی هویت مالک ساختمان، نتیجه تحقیقات کارآگاهان به مرجع قضائی منعکس و دستگیری متهم و بازرسی از این مکان اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: در بازرسی از داخل ساختمان،  3 هزار و 810  عدد لوازم جانبی موبایل ، ۳۹ دستگاه سرور شبکه، ۹ عدد لوازم سرور شبکه ، ۱۰ دستگاه مانیتور قاچاق فاقد بارنامه و مجوز های قانونی در انواع مختلف کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را 8 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: متهم به خرید کالا به صورت قاچاق و  انتقال آن توسط خودرو های شوتی اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.

وی در پایان افزود: با تکمیل پرونده  متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق کالا و ارز موبایل خودرو قاچاق کالا رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک