Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۴۰۰ نفر از مداحان بسیجی سراسر کشور در دعوت آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ۱۴۰۰ نفر از مداحان بسیجی سراسر کشور در دعوت آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بیانیه ای را صادر کردند.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی
 اینک که در آستانه یک عملیات بزرگ سیاسی قرار داریم و از طرفی دشمنان قسم خورده این انقلاب تمام تلاش خود را برای عدم مشارکت مردم پای صندوق های رای به کار گرفته اند، لازم است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ضمن مشارکت حداکثری نسبت به تبیین و تشویق همگانی آحاد مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای اهتمام ورزیم؛ ما مداحان بسیجی در کنار شما امت همیشه در صحنه،  نسبت به حضور در انتخابات و انتخاب فردی شایسته ، اصلح و دلسوز به نظام انقلاب و مردم اقدام خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی  مخصوصاً سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که برای حفظ دستاوردهای انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند گرامی و روحشان قرین رحمت واسعه‌ی الهی باد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشارکت حداکثری مداحان بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: با پشتیبانی ریاست محترم جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.   وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره یار و همراه ما در تحقق برنامه‌های استان بودند از همه رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.   نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از همه رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.   بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: رسانه‌ها در مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.   وی مطرح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی  دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنهاست روشنگری کرده و نقش شوم دشمن را خنثی کردند.

دیگر خبرها

  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم