Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:25:58 GMT

۲ بیمارستان در استان های گیلان و آذربایجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۲۳۳۴

۲ بیمارستان در استان های گیلان و آذربایجان افتتاح شد

نبیان گفت: سازمان مجری ساختمان های دولتی با فرمان ریاست جمهوری دو بیمارستان در استان گیلان (شهرستان لنگرود) و استان آذربایجان( شهر تکاب) را افتتاح و در اختیار مردم قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « علی نبیان »  در مراسم افتتاح بیمارستان شهید حسین پور شهرستان لنگرود که امروز ( پنج شنبه، ۲۷ خرداد) از طریق ارتباط تصویری با رئیس جمهور برگزار شد، گفت: خدا را شاکرم در ایامی که همه کشور درگیر کرونا است، اتفاق زیبایی رقم خورده و بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهرستان لنگرود افتتاح شد تا ارائه خدمات مناسبی نه تنها به مردم فهیم شهرستان بلکه از آنجایی که این شهرستان در مسیر غرب به شرق قرار دارد به همه مردم در این مسیر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تصریح کرد: بیمارستان شهید حسین پور با ۱۳۳ تختخواب با مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۴۳ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز افتتاح شد.

 

نبیان ادامه داد: در سازمان مجری ساختمان های دولتی با فرمان رییس جمهور دو بیمارستان در استان گیلان (شهرستان لنگرود) و استان آذربایجان( شهر تکاب) در اختیار مردم قرار گرفت.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با پیگیری های استاندار و نماینده مردم شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی الحاقیه ای در این بیمارستان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: به زودی با هماهنگی های صورت گرفته شروع عملیات در ماه آینده به مساحتی بالغ بر سه هزار متر مربع خواهیم داشت تا ارائه خدمت مناسب تری در بخش های دیگر در بیمارستان شهید حسین پور ایجاد شود.

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید حسین پور افتتاح بیمارستان لنگرود شهرستان لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم