Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از پذیرش دانشجو در رشته‌های‌ “مدیریت کسب و کار” و “طراحی لباس” در مقطع کاردانی حرفه‌ای از مهرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

مهندس احمد افروغی با بیان این خبر اظهارداشت: این مرکز مجوزهای لازم از دانشگاه جامع علمی کاربردی را جهت پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی حرفه‌ای در رشته‌های ذکر شده برای ترم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را کسب نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با  تاکید بر اینکه این مرکز در زمینه کسب و کارهای دانشجویی تا ورود به بازار کار از دانشجویان حمایت خواهد کرد، افزود: با توجه به این امر و کسب مجوز مرکز نوآوری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد و همچنین عملکرد بسیار مطلوب مرکز در ارائه با کیفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی دوخت و تکنولوژی لباس، دانشگاه جامع علمی کاربردی با پذیرش دانشجو در رشته‌های “مدیریت کسب و کار”و “طراحی لباس” در مقطع کاردانی حرفه‌ای از مهرماه سال جاری موافقت نمود.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به اینکه هماهنگی لازم جهت ثبت نام اولیه در مرکز انجام شده است، خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت پیش ثبت نام با شماره تلفن ۳۱۹۹۷ داخلی ۲۷۵ یا ۲۴۶ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علمی کاربردی كسب و كار جهاد دانشگاهی پذیرش دانشجو علمی کاربردی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند