Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ می‌گوید که دیدار روسای جمهور آمریکا و روسیه هیچ نتیجه‌ای برای واشنگتن نداشته و مسکو تنها برنده این دیدار است.

خبرگزاری میزان - «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا در واکنش به دیدار «ولادیمیر پوتین» و «جو بایدن»، روسای جمهور روسیه و آمریکا گفت «تنها برنده این دیدار روسیه است.»

رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز افزود «آمریکا از نشست بایدن و پوتین هیچ نتیجه‌ای به دست نیاورد و صحنه را به روسیه واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ترامپ که در زمان ریاست جمهوری خود تحریم هایی را علیه پروژه خط لوله نفتی «نورد استریم ۲» میان روسیه و آلمان اعمال کرده، گفت «چیزی که مهم بود و باید مهار می‌شد پروژه نورد استریم بود و آمریکا قادر به متوقف کردن این پروژه نشد.»

ترامپ در ادامه ضمن انتقاد از سیاست‌های بایدن گفت که دولت وی بیشترین سختگیری را در برابر روسیه داشته است.

بیشتر بخوانید: پوتین: با وجود اختلاف میان واشنگتن و مسکو، یکدیگر را درک می‌کنیم کنایه ترامپ به بایدن؛ در دیدار با پوتین خوابت نَبَرد

رئیس جمهور پیشین آمریکا در ادامه یادآور شد «روابط میان روسیه و آمریکا می تواند باور نکردنی باشد؛ آنها به اقتصاد آمریکا و ما به چیزهایی که آنها دارند نیاز داریم.»

پیش از این و در آستانه دیدار بایدن با پوتین، دونالد ترامپ در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشته بود: بایدن؛ در این دیدار خوابت نبرد و لطفا سلام گرم من را به او (پوتین) برسان!

بایدن و پوتین دیروز در ژنو با یکدیگر دیدار و درباره موضوعات مختلفی شامل ایران، اوکراین، موضوع سایبری و روابط دوجانبه رایزنی کردند؛ آنها در پی این دیدار در نشست خبری حاضر شدند و بایدن در نشست خبری خود مدعی شد «به نفع آمریکا و روسیه است که اطمینان حاصل کنند ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ دونالد ترامپ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت