Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است علیرغم اینکه عملکرد مسئولان دولت باعث تزریق ناامیدی در بدنه جامعه شده، گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند باعث سامان یافتن وضعیت فعلی شود.

«محمد صالح جوکار» انتخابات را به خودی خود تولید ارزش دانست و گفت: مردم با حضور پای صندوق های رأی، خود را در اداره کشور سهیم می کنند از این رو آنچه که از صندوق رأی بیرون می آید ماحصل حضور مردم است که اگر انتخاب درست باشد می تواند ضامن منافع مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حضور مردم ضمن تضمین منافع ملی، باعث تثبیت موقعیت نظام در منطقه و حوزه بین الملل خواهد بود، عنوان کرد: دشمن از طرفی به دنبال ایجاد شکاف میان قوا و از سوی دیگر ایجاد شکاف میان دولت و ملت است تا مردم را ناامید کنند.

وی همچنین با اشاره به این مطلب که عملکرد برخی مسئولان در عرصه مدیریت باعث شده ناامیدی در بدنه جامعه تزریق شود، اظهار کرد: انتخاب درست باعث می شود مشکلات کشور طی 4 سال آتی به سمت اصلاح و حل شدن پیش رود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر فردی که به پاستور می آید بتواند وضعیت کشور را سامان دهد، مردم می توانند بعد از مدت ها طعم شیرین مدیریت شایسته را چشیده و با چشم خود حل شدن مشکلات کشور را ببینند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077200 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد