Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در پی آسمانی شدن حورالنساء عرب نژاد، مادر شهیدان حسن، عبدالرضا و حسین اسدی خانوکی علی زینی وند استاندار کرمان و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت این مادر فداکار را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیام تسلیت استاندار کرمان 

علی زینی وند،  استاندار کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان بزرگوار حسن، عبدالرضا و حسین اسدی خانوکی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

"کُلُّ نفسٍ ذائقةُ المُوت و انّما توفّونَ أُجورکم یوم القیامه"

مادران بزرگوار شهداء، نماد‌های صبر، اقتدار و سرفرازی و مایه عزت و افتخار هستند.

درگذشت الگوی ایثار و صبوری، اسوه اخلاق و مقاومت، مرحومه 'حورالنساء عرب‌نژاد خانوکی' مادر شهیدان حسین، حسن و عبدالرضا اسدی خانوکی موجب تألم و تأثر فراوان شد. او نمونه‌ای از زنان سرفراز دیار کریمان بود که ملت ایران به آن‌ها و فرزندانشان افتخار می‌کند.

این مادر بزرگوار در راه رضای پروردگار، خشنودی اهل بیت (ع) و دفاع از میهن اسلامی، از ناب‌ترین گوهر‌های وجود خود گذشت و سه فرزند رشید را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد و اینک روح بلند و ملکوتیش، به فرزندان شهیدش و جمیع شهدا پیوست.

بدون شک عزت امروزمان را مدیون خانواده‌های معزز شهدا هستیم.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان اسدی، بویژه حبیب الله اسدی جانباز و آزاده والامقام و محمد اسدی رزمنده دوران دفاع مقدس، مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان خاصه مردم ولایی شهرستان زرند تسلیت عرض کرده، از پروردگار متعال، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش  را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌ کنم.

بیشتر بخوانید:  مادر سه شهید در شهر خانوک آسمانی شد پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان 

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در پی عروج ملکوتی حورالنسا عرب نژاد مادر شهیدان اسدی پیام تسلیتی صادر کردند. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاجیه حور النساء عرب نژاد، مادر بزرگوار سه شهید والامقام حسن، حسین و عبدالرضا اسدی موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی شک مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندانی برومند، موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری برای انقلاب است.

ایشان برای همیشه ماندگار و یقینا الحاق به صالحین هستند.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به بیت مکرم آن بانوی فداکار و مردم شهید پرور دیارکرمان بویژه شهرستان زرند از درگاه ایزد منان برای بازماندگان و وابستگان آن بانوی مومن صبر جزیل خواستاریم.

ان شاء الله روح پاک آن مادر صبور با فرزندان شهیدش محشور و از سفره کرامت و عنایت حضرت معصومه(س)  متنعم شود.

عبدالرضا اسدی اولین فرزند شهید این خانواده یکی از شهدای آزادسازی خرمشهر است که در سال ۱۳۴۵ در شهر دارالعباده خانوک در استان کرمان به دنیا آمد، او در خرداد سال ۱۳۶۱ در منطقه کوشک و در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حسن اسدی دومین شهید خانواده در سال ۱۳۶۲ به اسارت نیرو‌های بعثی در آمد و در اسارت به شهادت رسید.

شهید حسین اسدی خانوکی سومین شهید خانواده در ۲۶ مهر ۱۳۸۸ در زاهدان و در مبارزه با گروه‌های تروریستی دعوت حق را لبیک گفت و به شرف شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادر شهید پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان اسدی خانوکی مادر شهیدان پیام تسلیت عرب نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت غمبار و تاسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور