Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:44:21 GMT

قضات ویژه انتخابات در یزد آماده رسیدگی به تخلفات هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۲۹۶۷

قضات ویژه انتخابات در یزد آماده رسیدگی به تخلفات هستند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر پنج‌شنبه در جمع رؤسای حوزه‌های قضائی استان یزد با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: حضور و تسلط مقامات قضائی در هیئت‌های اجرایی ضامن رأی ملت است.

وی بر لزوم همراهی و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد و افزود: اجرای گشت محسوس میدانی در سطح شهرستان‌ها جهت رصد وضعیت برگزاری انتخابات در ۲۴ ساعت ممنوعیت تبلیغات در راستای تأمین امنیت در دستور کار دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضائی استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهشیری با اشاره به آغاز فرایند رأی گیری از ساعت هفت صبح افزود: مسئولان حوزه‌های قضائی، دادستان‌ها و قضات ویژه انتخابات شهرستان‌ها در روز رأی گیری به صورت کامل آمادگی ارائه خدمات را دارند و در صورت ارائه گزارش تخلف در اسرع وقت دستور مقتضی صادر و رسیدگی لازم صورت می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: دلیل حضور مقامات قضائی در بین هیئت اجرایی آشنایی آنان به قوانین و مقررات است چرا که حضور شما در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه مهمترین لحظه فرآیند انتخابات لحظه شمارش و قرائت آرا است، اظهار داشت: اکثر حرف و حدیث‌ها در خصوص این مرحله از رأی گیری است لذا در چینش افراد تاکید و تدبیر لازم صورت گیرد تا از افرادی استفاده شود که استراحت لازم را با توجه به ساعت طولانی فرآیند اخذ رأی گیری کرده باشند و به قانون و مقررات آشنا باشند.

دهشیری تاکید کرد: دستگاه قضا تمام قد پای حفاظت از نظام، حاکمیت و آرمان‌های آن ایستاده و تمام تلاش و ظرفیت خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با مشارکت حداکثری در ۲۸ خرداد ماه به میدان خواهد آورد.

کد خبر 5237253

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری اردبیل چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان

 سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف یک فقره فرار مالیاتی در شهرستان" زاهدان "شده که یک نفر با سوء استفاده از بی سوادی شهروندی برای وی کارت بازرگانی صادر نموده و با آن جهت فرار از مالیات اقدام به تجارت کالا می‌نموده که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی فرار مالیاتی مکشوفه را پس از انجام استعلامات لازم حدود ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه موارد مربوط به تخلفات و جرایم فرار مالیاتی، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود