Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد فرماندهی راهبری اوج بار تابستان ۱۴۰۰، پیش از ظهر امروز با حضور وزیر نیرو و مدیران ارشد آب و برق این وزارتخانه برای اعلام آمادگی این دو صنعت در روز انتخابات، تشکیل جلسه داد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ جلسه ستاد مدیریت اوج بار روزانه برگزار می‌شود و همه مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور عضو این ستاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشی که امروز در این ستاد ارائه شد سطح آمادگی برای ارائه خدمت در زمانی که کشور ما برای برگزاری یک انتخابات باشکوه آماده می‌شود، مهیا است.

او تصریح کرد: به طور مثال تعمیرات سالانه نیروگاهی که از اول پاییز تا اواخر بهار هر سال ادامه دارد در حال حاضر میزان واحد‌های نیروگاهی که هنوز به مدار نیامده‌اند و در حال تعمیر و سرویس هستند در مقایسه با پارسال بسیار کم و حتی کمتر از یک سوم پارسال است که نشان می‌دهد از طرف همکاران ما تلاش زیادی در ماه‌ها و هفته‌های اخیر انجام شده است و هرچه گرما افزایش یافته این تلاش‌ها نیز بیشتر شده است.

به گفته این مقام مسئول امیدوارم فردا که روز انتخابات سراسری است با ارائه آب و برق مطمئن برگزار شود و مشکلی نداشته باشیم.

وزیر نیرو همه افراد را به مصرف صحیح آب و برق دعوت کرد و ادامه داد: این اخلاق حسنه‌ای است که باید نهادینه شود تا در همه ایام سال بتوانیم آرامش و آسایش خاطر پایداری با مصرف صحیح داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو صنعت برق آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت

ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از اعضای ستاد مدیریت بحران خواست تدابیر لازم را جهت برگزاری آزمون سراسری به بهترین نحو اتخاذ نمایند.

احمد بلندنظر شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور گفت: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به عنوان میزبان برگزاری آزمون سراسری نیز ستاد مدیریت بحران درون سازمانی را شکل دهند.

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های شدید و سیل آسا در روزهای آینده افزود: بخشداران و دهیاران همانند روزهای گذشته آمادگی لازم را جهت مدیریت مناطق و حوزه‌های کاری خود در صورت رخداد شرایط حاد و بحرانی ناشی از بارش شدید باران داشته باشند.

فرماندار جیرفت از همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست در روزهای برگزاری کنکور همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران نیز باید تدابیر لازم جهت برگزاری آزمون سراسری را به بهترین شکل ممکن اتخاذ کنند تا اینکه داوطلبان و خانواده‌هایشان با آسودگی خاطر و بدون دغذغه‌ از این مرحله عبور نمایند.

وی همچنین بر لزوم بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران از خیابان‌های منتهی به حوزه‌های برگزاری آزمون تاکید کرد تا اینکه در رفع موانع اقدام کنند.

وی از مسوولان شهرداری خواست هم اکنون نسبت به بارش‌های احتمالی و آبگرفتگی معابر عمومی تدبیر کنند تا اینکه در این مورد برای داوطلبان در تردد و ایاب و ذهاب مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت