Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال رئال مادرید در آخرین سخنرانی‌اش در این تیم حسابی احساساتی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس که پس از 16 سال حضور در رئال مادرید، با تمدید نشدن قراردادش از این تیم رسماً جدا شد، امروز (پنجشنبه) با حضور در کنفرانس خبری که به منظور وداع با او ترتیب داده شده بود، در حالی که اشک در چشمانش نقش بسته بود، گفت: زمان خداحافظی فرا رسید، یکی از سخت‌ترین لحظات زندگی‌ام، زمان خداحافظی از رئال مادرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساساتی بودن من اجتناب‌ناپذیر است. دوست داشتم در ورزشگاه‌مان و در سانتیاگوبرنابئو خداحافظی کنم.

وی افزود: از رئال مادرید تشکر می‌کنم، باشگاهی که همیشه در قلب من خواهد ماند. این مرحله‌ای شگفت‌انگیز و منحصربفرد در زندگی‌ام است که آینده‌ای را برایم رقم می‌زند که واقعاً می‌خواهم سال ها بهترین سطح خودم را به نمایش بگذارم و بتوانم عنوان دیگری به کارنامه حرفه‌ای خود اضافه کنم. از همه شما خیلی تشکر می‌کنم. این فراتر از یک خداحافظی است، شما را بعداً خواهم دید. من بازخواهم گشت.

این مدافع اسپانیایی پیش از این با پیشنهاد باشگاه رئال برای تمدید یک ساله قراردادش با کاهش 10 درصدی دستمزدش مخالفت کرده و خواهان تمدید دو ساله قرارداد شده بود.

راموس در این سال‌ها به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد در 671 بازی برای این تیم به میدان رفت و 101 گل هم به ثمر رساند.

از باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مشتریان اصلی راموس 35 ساله یاد می‌شود.

جدایی راموس از رئال مادرید قطعی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!