Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ هم‌زمان با ایام دهه کرامت مرحله نخست بیمارستان مادر قم با دستور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، هم‌زمان با ایام دهه کرامت مرحله نخست بیمارستان مادر قم ظهر امروز با دستور رئیس‌جمهور در منطقه پردیسان به بهره‌برداری رسید.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم  و جمع دیگری از مسئولان استانی در آیین حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار قم در این مراسم بیان کرد: خیرین سلامت برای توسعه زیرساخت‌های درمانی در طول دو سال گذشته همواره در کنار نهادهای دولتی و سرمایه‌گذاران بخش سلامت بوده‌اند.

سرمست خاطرنشان کرد: یکی از نقاط مثبت بروز بیماری کرونا در این استان، تبدیل کردن هم‌زمان تهدید به فرصت و تکمیل زیرساخت‌های درمانی قم مانند بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و بیمارستان مادر بود.

به گزارش تسنیم، بیمارستان مادر در زمینی به مساحت 3 هکتار در 34 هزار مترمربع زیربنا در 5 طبقه احداث‌شده است، این مرکز درمانی در هشت طبقه دارای 218 تخت بیمارستانی، 6 اتاق عمل با 26 تخت مجهز و مدرن، 16 تخت اورژانس، 182 تخت بستری، 15 تخت آی سی یو، 8 تخت سی‌سی‌یو، 6 تخت PICU و 4 تخت آی سی یو نوزادان دارد و شامل بخش‌های اورژانس، اتاق عمل، بستری، نوزادان، زنان و زایمان، آی سی یو، nicu، آزمایشگاه و داروخانه است.

برای ساخت و تجهیز این بیمارستان تاکنون 10 هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی هزینه شده است و با راه‌اندازی آن حدود 300 نفر در بخش‌های مختلف مشغول به فعالیت می‌شوند.

با بهره‌برداری از بیمارستان مادر و امیرالمؤمنین(ع) طی یک سال گذشته 450 تخت به ظرفیت تخت‌های درمانی استان قم افزوده‌شده است.

انتهای پیام/452/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان مادر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان