Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات یورو ۲۰۲۰ در شرایطی از هفته گذشته از سر رفته گرفته شد که یکی از اتفاقات مهم این دوره از مسابقات ایست قلبی کیریستین اریکسن ستاره تیم دانمارک بود.

این بازیکن در دقیقه ۴۳ دیدار تیمش با دانمارک در زمین ایست قلبی کرد و دقایقی روی زمین افتاد اما پس از شوک دادن به هوش آمد و سپس به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پزشکی که جان این بازیکن را نجات داد از لحظات پر استرس تا به هوش آمدن این بازیکن را بازگو کرد.

کلیفلند پزشک حاضر بالای سر اریکسن در زمین مسابقه گفت: همان ثانیه‌های ابتدایی سعی کردم که با این بازیکن ارتباط برقرار کنم تا او به شرایط محیط بازگردد. این بازیکن ۳۰ ثانیه پس از اینکه به هوش آمد چشمانش را باز کرد. من از او پرسیدم که آیا می‌تواند شرایط محیط را حس کند؟ ارکسن هم در پاسخ گفت که من با شما هستم اما تنها ۲۹ سال سن دارم.

نس کلینفلد، پزشکی که جان کریستین اریکسن را پس از بیهوش شدن در دیدار برابر فنلاند نجات داد، درباره نخستین صحبت‌های این بازیکن برجسته دانمارک و باشگاه اینتر ایتالیا پس از احیا شدنش گفت: من بلافاصله با اریکسن  پس از آن حادثه ارتباط مستقیم برقرار کردم. اریکسن پس از ۳۰ ثانیه چشمانش را گشود و می‌توانستم با او حرف بزنم. پرسیدم آیا با ما هستی؟ اریکسن هم پاسخ داد: بله با شما هستم. من فقط ۲۹ سال دارم.

کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک در دقیقه ۴۳ بازی با فنلاند غش کرد و برای ادامه مداوا به بیمارستان اعزام شد.

برچسب‌ها فنلاند یورو ۲۰۲۰ کریسیتن اریکسن دانمارک پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فنلاند یورو ۲۰۲۰ فنلاند یورو ۲۰۲۰ دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، رزمایش ناتو در فنلاند را که ۲۶ آوریل(هفتم آوریل) آغاز خواهد شد، اقدامی تحریک‌آمیز توصیف کرد.

زاخارووا تاکید کرد: رزمایش نظامی ناتو در مجاورت مرزهای روسیه ماهیتی تحریک‌آمیز دارد.

وی تصریح کرد: هدف این رزمایش‌ها اعمال فشار نظامی بر فدراسیون روسیه از طریق نمایش زور و به اصطلاح چنگ و دندان نشان دادن است. این رزمایش‌ها خطر حوداث نظامی احتمالی را افزایش می‌دهد.

پیش‌تر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آستانه هفتادوپنجمین سال تاسیس این ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا که فردا برگزار می‌شود، گفت که «هم‌اکنون روسیه و ناتو در وضعیت رویارویی مستقیم هستند.»

پسکوف تاکید کرد: در واقع، روابط حالا به سطح رویارویی مستقیم تنزل پیدا کرده است. ناتو همین حالا در جنگ در اطراف اوکراین مداخله دارد و همچنان به سمت مرزهای ما حرکت کرده و زیرساخت‌های نظامی خود را رو به مرزهای ما گسترش می‌دهد.

گسترش دائمی ناتو به سمت شرق اروپا، به محل مناقشه و استدلال ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه بدل شده است به طوری که او بیش از دو سال پیش با اشاره به عدم پایبندی ناتو به وعده‌هایش مبنی بر عدم گسترش به شرق اروپا دستور آغاز عملیات نظامی مسکو در این کشور را صادر کرد.

کد خبر 6087378

دیگر خبرها

  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا