Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد، ملت لبنان به دلیل وضعیت اقتصادی، سیاسی و مالی و اجتماعی و نیز به دلیل فساد شایع و آنچه دولت‌های قبلی به دلیل عملکردهای مسؤولین که ساده‌ترین اصول در راستای ساخت کشور را مورد توجه قرار نداده‌اند، در رنج تلخ و دردهای بسیاری هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ما هر روز شاهد نابسامانی غیرقابل تحمل هستیم و مردم برای مقداری بنزین در صف می‌ایستند، هیچ دارویی پیدا نمی‌شود حتی کودکی دستش به شیر نمی‌رسد تمام این رنج‌های موجود به عهده مسؤولانی است که باید دست بجنبانند و برای بهبود اداره کشور و تشکیل دولت کاری کنند، زیرا بدون دولت هیچ راه حلی برای کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت ورودی اصلی و اساسی و طبیعی برای به حرکت درآوردن موتور اصلاحاتی است که آن را می‌خواهیم تا به رنج‌ها پایان دهد. امروز اتحادیه جهانی کارگر این مساله را مطرح می‌کند و ما نیز بیان می‌کنیم اما اگر مردم بخواهند بگویند می‌بینیم که صدای فریادشان در همه جا بلند شده است.

او تاکید کرد: اختلافاتی درباره تشکیل دولت می‌شنویم هیچ ارتباطی به موقعیت ریاست‌جمهوری و نخست‌وزیری یا طایفه خاص و اختیارات یک پست و موقعیت ندارد این اختلافات همچنین به آینده این طایفه و آن طایفه مربوط نیستند همه مشکلات قابل هستند ما نیاز به کمی انعطاف داریم. مردم و کشور مستحق آن هستند که از برخی از امور چشم پوشی شود، اموری که نقضی علیه اختیارات و طایفه و موقعیت‌ها نباشد. ما خواهان حل سریع مشکلات و تشکیل دولت و چشم‌پوشی‌های متقابل هستیم چود در غیر توافق نمی‌دانیم کشور به کجا خواهد رفت.

او افزود: حزب‌الله در موضع فشار، ترغیب و تشویق برای حصول توافق است بیش از این چکار کند؟ ما اختیارات قانونی نداریم جز اینکه بخشی از اجزای جمع و توافق و همکاری باشیم. غیر از آن اختیارات و قدرتی نداریم که مساله‌ای موجود در قانون اساسی را به عنوان اختیارات دو رئیس‌ محقق کنیم بله ما ترغیب به تشکیل دولت و چشم‌پوشی‌ها می‌کنیم و مشارکت در طرح‌های مثبت را ادامه می‌دهیم. ما در طرح نبیه بری، رئیس پارلمان شرکت کردیم ما از درخواست مثبت برای همراهی و تفاهم حمایت می‌کنیم هرگز نباید راه را ببندیم و مانع تماس‌ها و تلاقی بین دو رئیس‌ یعنی نخست‌وزیری و رئیس‌جمهوری شویم. ما متعهد به قانون و اصول کشور هستیم اگر امروز ما را قوی می‌بینید به خاطر این است که در جای درست از آن استفاد می‌کنیم. ما بر اسرائیل قوی‌ هستیم. برای منافع کشور و مردم و خدمات اجتماعی قوی هستیم. ما ترغیب به تشکیل دولت می‌کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان تشکیل دولت لبنان تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم

حاضران در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین