Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصرایران، بی  بی سی گزارش داد، کیم در سخنانی برای مقام‌های ارشد این کشور گفت «وضعیت غذایی مردم دارد سخت می‌شود.» 

او گفت که اهداف بخش کشاورزی برای تولید غلات کافی به دلیل توفان‌های سال پیش که باعث سیل‌های گسترده شد برآورده نشده است. 

گزارش‌هایی هست که بهای مواد غذایی جهش کرده و «ان کی نیوز» گزارش می‌دهد که قیمت یک کیلو موز به ۴۵ دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 کره شمالی مرزهای خود را برای مهار همه گیری کرونا بسته، که باعث افت شدید مبادلات با چین شده است. کره شمالی برای آذوقه، کود و سوخت به چین اتکا می‌کند. 

کره شمالی همچنین به دلیل تحریم‌های بین المللی در تقلاست؛ تحریم‌هایی که به دلیل برنامه هسته‌ای این کشور اعمال شد. 

رهبر نظام تک حزبی کره شمالی در کمیته مرکزی حزب حاکم کارگر در مورد وضعیت مواد غذایی صحبت می‌کرد. این کمیته این هفته در پیونگ یانگ، پایتخت، جلسه دارد. 

کیم در جریان این نشست گفت که تولید صنعتی کشور نسبت به دوره مشابه سال پیش یک چهارم افزایش یافته است. 

قرار بود در این نشست درباره روابط با آمریکا و کره جنوبی بحث شود، اما جزییاتی از آن منتشر نشده است. 

کیم در ماه آوریل در اقدامی نادر به سختی‌های پیش رو اشاره کرد و از مقام‌ها خواست «برای کاهش حتی اندک سختی‌هایی که بر مردم ما می‌رود،  راهپیمایی طاقت فرسای  دیگری را شروع کنند.» 

«راهپیمایی طاقت فرسا» اصطلاحی است که مقام‌های کره شمالی برای اشاره به «مبارزه» این کشور در جریان قحطی دهه ۱۹۹۰ به کار می‌برند، زمانی که با سقوط اتحاد جماهیر شوروی کمک‌های حیاتی به کره شمالی قطع شد. 

شمار کسانی که در جریان آن قحطی جان باختند معلوم نیست، اما برخی تخمین‌ها به رقم سه میلیون نفر اشاره دارد.

کد خبر 608283 برچسب‌ها کره شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش

به گزارش صدای ایران از روزنامه جوان، روز حادثه مادر دیانا بچه را با خودروی شخصی‌اش به خانه می‌آورد. دیانا مقابل خانه پیاده می‌شود و مادر خودرو را به داخل پارکینگ می‌برد، اما وقتی برمی‌گردد متوجه می‌شود خبری از بچه نیست. برای همین پلیس را از ماجرا باخبر می‌کنند. اعضای خانواده دیانا به پلیس گفتند به کسی مظنون نیستند و احتمال می‌دهند در همان زمان سرنشینان یک خودرو کودک را ربوده باشند.

وقتی تحقیقات پلیس با تحقیقات میدانی نشان داد که سناریوی آدم‌ربایی منتفی است، مادر دیانا را به عنوان مظنون بازداشت کردند. او در جریان تحقیقات گفت از ماجرای گم شدن کودک خبری ندارد، اما سرانجام روز گذشته به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. متهم گفت: «من به جز دیانا صاحب فرزندی دیگر هم هستم. روز حادثه بود که تصمیم به قتل دیانا گرفتم. بچه‌ام را به باغی متروکه در بیرون شهر بردم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. بعد هم جسدش را آتش زدم و به اداره پلیس رفتم و گم شدن او را گزارش دادم.»

با اعتراف متهم و با نشانی‌هایی که او در اختیار پلیس گذاشت، کارآگاهان راهی محل شدند و بقایای جسد سوخته را کشف کردند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بررسی انگیزه جرم در جریان است.


دیگر خبرها

  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست