Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:55:25 GMT

رأی می‌دهم چون کشورم را دوست دارم/ جمعه همه می‌آییم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۳۶۱۹

رأی می‌دهم چون کشورم را دوست دارم/ جمعه همه می‌آییم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، روز سرنوشت‌ساز دیگری نزدیک است؛ روزی که قرار است سرزمین ما یک بار دیگر یکپارچگی و اتحادش را به رخ جهان بکشد و باز هم تصویری از انسجام هموطنان در کنار صندوق‌های رأی دل دشمنان را بسوزاند، دوباره دل‌ها به یکدیگر نزدیک و گام‌های دیگری برای سرزمین آبا و اجدادی‌مان برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعه قرار است روز تاریخی دیگری رقم بخورد، این را می‌توان از صحبت‌های شهروندانی متوجه شد که برای ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتظار می‌کشند تا نام کاندیدای ریاست جمهوری و اسامی کاندیداهای شورای شهر خود را در صندوق رأی بیندازند و پس از آن منتظر نتیجه آرا بمانند.

اگر‌چه همچنان درگیر کرونا هستیم اما مردم مسئولیت خود را در برابر سرنوشت‌شان فراموش نکرده‌اند و هر چه بیشتر به روز انتخابات نزدیک می‌شویم آن‌ها بر انتخاب کاندیداهای مد نظرشان مصرتر می‌شوند، بیشترشان انتخاب‌های خود را انجام داده‌اند تا به آن‌ها رأی دهند چون می‌خواهند نماینده‌ای برای خود داشته باشند.

وظیفه‌ای که نباید فراموش کنیم

«سعیده تناکی» یکی از شهروندان بیرجندی که رأی دادن را وظیفه شرعی خود بر می‌شمرد و به همه توصیه می‌کند وظیفه‌شان را انجام دهند و پای صندوق‌های رای حاضر شوند، می‌گوید: یکی از وظایفی که داریم شرکت در انتخابات است و از این طریق در سرنوشت خود نقش خواهیم داشت و این وظیفه را نباید فراموش کنیم.

کربلایی «حسن مقدسی» هم که ۶۹ سال دارد با تأکید بر اینکه باید همه در انتخابات شرکت کنند، اظهار می‌کند: همیشه در انتخابات شرکت کرده‌ام و امسال هم مانند دوره‌های قبل شرکت می‌کنم تا هم وظیفه‌ام را انجام دهم و هم دینم را به کشورم ادا کنم چون مسلمان هستم.

رأی ما حرف ما

در عین حال یک جوان که جویای کار است، با بیان اینکه باید به‌عنوان یک شهروند ایرانی در انتخابات شرکت کنیم، می‌افزاید: کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهری که از نظرمان مورد تأیید است را انتخاب کنیم زیرا رأی ما حرف ماست.

«احمدی» بیکاری را بزرگ‌ترین معضل جوانان می‌داند و با اظهار امیدواری از حل این معضل، می‌گوید: باید پای صندوق‌های رأی برویم و به کاندیداهایی که با تحقیق و بررسی درست انتخاب کرده‌ایم رأی دهیم و به آینده‌ای روشن چه در کشور و چه در شهرمان امید داشته باشیم چون قرار است نمایندگان ما در پارلمان شهری یا در پاستور برای آن برنامه‌های عملیاتی داشته باشند.

«محمد علوی» هم که به گفته خودش دو سال در جبهه حق علیه باطل خدمت کرده شرکت در انتخابات را به‌منظور انتخاب رئیس جمهور خوب و اعضای شورای شهر دلسوز وظیفه خود می‌داند و بیان می‌کند: کشورم و سرنوشتم برای من اهمیت زیادی دارند بنابراین باید روز جمعه سر صندوق‌های رأی حاضر شوم چون به این  دو بسیار اهمیت می‌دهم «رأی دادن حق من است، از حقم نمی‌گذرم».

شناسنامه‌ای پر از رأی

«ابراهیم جوادی» شهروند ۷۰ ساله هم که به گفته خودش در تمام انتخابات شرکت می‌کند و تا وقتی زنده است این وظیفه‌اش را فراموش نخواهد کرد، اظهار می‌کند: شناسنامه‌ام پر از مهرهایی است که در دوره‌های مختلف رأی داده‌ام زیرا معتقدم باید برای حفظ مملکت‌مان و جلوگیری از دست درازی دشمنان به آن در انتخابات شرکت کنیم تا زبان‌شان بریده شود.

وی می‌افزاید: با شرکت کردن در انتخابات جلوی یاوه‌گویی بدخواهان نظام و دشمنان را خواهیم گرفت و مشت محکمی بر دهان آمریکای خون‌خوار می‌زنیم.

«محمد ابراهیمی» شهروندی دیگر هم با اشاره به اینکه برای آبادانی کشور و شهرم رأی می‌دهم و امیدوارم افرادی سرکار بیایند که دلسوز وطن و شهرمان باشند، خاطرنشان می‌کند: پیشرفت و آبادانی کشور از طریق رأی دادن ما به افراد اصلح و دلسوز انجام می‌شود پس ما باید فضا را برای خدمت این افراد مهیا کنیم.

ایرانی هستم

«لیلا جعفری» بانوی ۵۳ ساله هم اظهار می‌کند: ایرانی هستم و باید رأی بدهم چون با شرکت در انتخابات به کاندیداهایی که مورد اعتمادم هستند و آن‌ها را به‌عنوان نماینده خود قبول دارم این فرصت را می‌دهم که در صورت پیروزی، امور را در دست بگیرند و کم و کسری‌های کشور یا شهر را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه با اعضای خانواده‌ام پای صندوق رأی می‌رویم و به کاندیداهایی که درباره آن‌ها به اجماع رسیده‌ایم رأی می‌دهیم، می‌افزاید: شرکت در انتخابات یعنی به خودت اهمیت می‌دهی و نمی‌گذاری کسی جای تو تصمیم بگیرد.

«عبدالله خسروی نوغاب» یکی از شهروندان اهل سنت هم با بیان اینکه ما شهروند این آب و خاک هستیم و باید در انتخابات شرکت و وظیفه‌مان را به نحو احسن ایفا کنیم.

مملکت‌مان را دوست داریم

وی با اشاره به انتخابات دوره‌های گذشته و شرکت کردن در تمام آن‌ها ادامه می‌دهد: ما مملکت‌مان را دوست داریم و شرکت در انتخابات بهانه‌ای است برای نشان دادن این تعلق خاطر، بنابراین روز جمعه به همراه اعضای خانواده‌ام به یک شعبه اخذ رأی می‌رویم و به کاندیداهای مورد نظرمان رأی می‌دهیم.

«بهادری» شهروند دیگری است که اظهار می‌کند: رأی می‌دهم تا یک بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان نظام نقش بر آب شود و از دیدن اتحاد ما ناامید شوند و دندان طمع‌شان را از ما بکنند.

جمعه روز دیدار است؛ روز دیدار یارهای انقلاب با روز سرنوشت‌ساز دیگری که در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد. جمعه روزی است که مردم از همه اقشار سر صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند تا به کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و کاندیداهای ششمین دوره شوراهای شهر و روستا که از نظرشان اصلح هستند رأی بدهند و شکوه دیگری را در تاریخ این سرزمین به ثبت برسانند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات تعلق خاطر رای دشمنان انتخابات شرکت شرکت در انتخابات صندوق های رأی پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: در انتخابات دور دوم مجلس مردم برای هر کرسی دو گزینه برای انتخاب دارند و این کار را برای آنان آسان‌تر می‌کند. 

او افزود: مردم باید با مشارکت بیشتری نسبت به دور اول در انتخابات شرکت و بار دیگر به تکلیف دینی،سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: آینده چهار سال بعدی قوه مقننه به دست مردم است وانتخاب برای تعیین تکلیف چهل و پنج کرسی باقی مانده مجلس اهمیت بسزایی دارد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی تقاضا دارم تا به صورت مشترک لیست بدهند تا کاندیداها پشتوانه سیاسی و اجتماعی محکم‌تری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!