Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@16:17:11 GMT

فرهاد کاظمی سرمربی تیم مس شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۳۶۴۳

فرهاد کاظمی سرمربی تیم مس شد

سرمربی جدید تیم مس کرمان معرفی شد.

به گزراش ایلنا، به دنبال شکست خانگی تیم مس کرمان در برابر تیم ده نفره بادران در هفته ی ۲۹ رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور رضا مهاجری و دستیارانش از کار برکنار شدند. این در حالی است که رضا مهاجری برای فصل آینده هم با تیم مس کرمان قرارداد دارد و در صورتی که در تیمی مشغول بکار نشود می تواند داعیه ی دریافت همه ی دستمزدش از تیم مس کرمان را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس کرمان در هفته های اخیر جدا از شکست در برابر بادران در برابر تیم هایی چون خوشه طلایی – قشقایی – پارس جنوبی و  آرمان گهر شکست خورد و با ۴۶ امتیاز به رده ی ششم جدول سقوط کرده است. اختلاف ۴ امتیازی با تیم های هوادار و بادران در فاصله ی ۵ هفته مانده به پایان بازی ها بدین معنی است که کار تیم مس کرمان برای صعود به لیگ برتر سخت است. این تیم در هفته ی سی ام بازی ها دوشنبه آینده باید در خانه ی تیم ملوان به میدان برود.

مراسم معارفه ی فرهاد کاظمی در تیم مس کرمان در تمرین امروز بعدازظهر تیم انجام می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس کرمان فرهاد کاظمی فرهاد کاظمی مس کرمان تیم مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!