Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در بازدید از ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان، نزدیک به سه میلیون نفر است اظهار کرد: از این تعداد، 70 هزار نفر برای اولین بار می توانند شرکت در انتخابات را تجربه کنند.

وی از اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب بهداشتی در تمامی شعبات اخذ رای خبر داد و افزود: دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و سایر موضوعات مربوط به این حوزه، با دقت بیشتری مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار آذربایجان شرقی ازافزایش 10 درصدی تعداد شعبات اخذ رای در استان به دلیل ملاحظات کرونایی خبر داد و افزود: سه هزار و 520 شعبه اخذ رای در سراسر استان، پذیرای هم استانی های عزیز برای شرکت در انتخابات خواهد بود.

پورمحمدی همچنین در بخشی از سخنان خود ابراز کرد:بیش از 60 هزار نفر در استان، در بخش های مختلف هیات اجرایی، هیات نظارت، بازرسی و حفاظت از فرایند انتخابات، مشغول خواهند بود.

وی از تمام مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد و گفت: متاسفانه تحریم های شدید دشمنان ایران اسلامی، باعث بروز بسیاری از مشکلات بخصوص مشکلات اقتصادی در جامعه شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: نسبت به نارضایتی و گله کردن های مردم، آگاهیم ولی قهر کردن با صندوق رای، راهکاری اثرگذار نیست. رییس جمهور آتی ایران باید با رای اکثریت مردم انتخاب شود تا بتواند هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی از قدرت بیشتری برای تصمیم گیری برخوردار باشد.

پورمحمدی ابراز کرد: شرایط کنونی، شرایطی همچون ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است.همه با هم باید دست به دست هم داده و با حضور حداکثری در انتخابات، برای رفع مشکلات جامعه بکوشیم.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی رای تبریز استاندار آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز صندوق اخذ رای هیات اجرایی هیات نظارت اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری مهمترین برنامه مجلس دوازدهم را معیشت مردم و وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: تولید و تثبیت نرخ ارز، مسکن، خودرو، فساد اداری، اجتماعی و بانکی از جمله موضوعاتی است که در حوزه حل مشکلات اقتصادی کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین رسیدگی به وضعیت فرهنگی کشور و فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های مجلس دوازدهم برشمرد و افزود: در ساماندهی این دو حوزه، دولت و مجلس باید تلاش کنند تا هم بدون محدودیت‌های دست و پا گیر، فضای درستی ایجاد و دسترسی‌های لازم برای کسب و کار فراهم شود و هم آسیب‌های ناشی از آن کاسته شود.

ذوالنوری درباره آرایش سیاسی مجلس آینده، گفت: به طور معمول در مجلس دو فراکسیون سیاسی داریم، اما با توجه به تنوعی که میان نیرو‌های انقلاب شکل گرفت، پیش بینی می‌شود سه فراکسیون در مجلس آینده تشکیل شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی