Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید احمد هاشمی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی روزانه به طور میانگین ۴۰ نفر مبتلای جدید در بیمارستان های استان بستری شدند و روزانه ۱.۴ نفر جان باختند. 

وی با بیان اینکه شمار بستری های کرونایی در این مدت روزانه ۱۹۴ تا ۲۱۸ نفر متغیر بوده است خاطرنشان کرد: شمار فوتی ها در این مدت در بیشتر روزها یک نفر و تنها در یک روز صفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده در شبانه روز گذشته یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داد.

دکتر هاشمی افزود: با بستری ۳۶ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، اکنون ۲۱۱ بیمار با علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد مردم استان ماسک می زنند، گفت: برخی افراد با وجود اینکه در وضعیت شکننده ای به سر می بریم اما همچنان نسبت به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی می کنند.
وی افزود: همه گروها های سنی اعلام شده برای دریافت واکسن باید از طریق مراجعه به آدرس salamat.gov.ir  ثبت‌نام کنند.

دکتر هاشمی گفت: اکنون متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، نسبت به چند ماه گذشته کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات افزود: میزان تست های مثبت استان کاهش یافته و در حال حاضر ۳۲ درصد تعداد تست ها مثبت گزارش می شوند.

برچسب‌ها کرونا بجنورد خراسان شمالی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بجنورد خراسان شمالی کرونا بجنورد خراسان شمالی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ سینه زنی، اجتماع عزاداران ، دسته روی، جلسات روضه خوانی و برگزاری یادواره شهدا در مساجد ،امام زادگان و تکایا در شهرها و روستاهای استان به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند