Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سنجرانی روز پنجشنبه در نشست مشترک هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات ریاست جمهوری،  میان‌دوره‌ای ای مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی خواف افزود: با هر عملی که باعث اخلال در نظم، امنیت و آرامش مردم شود توسط مراجع قضایی با قاطعیت برخورد می شود.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران و هیات های برگزار کننده انتخابات باید در راستای رعایت حقوق دیگران و جلوگیری از تخلفات احتمالی ضمن پرهیز از جانبداری از نامزدهای اتتخاباتی با حفظ امانت داری زمینه برگزاری انتخابات باشکوه توام با حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خواف معیار مهم برگزاری انتخابات را  قانون دانست و گفت: باید از هر رفتار و اقدامی که برای مردم شائبه ایجاد می کند، پرهیز کرد.
وی افزود: تعرفه های اخذ رای طبق نظرات کارشناسی شده در اختیار بخشداری ها قرار گرفته و تعداد تعرفه های مصرفی باید با میزان ثبت شده در دستگاه احراز هویت برابری کند.

سنجرانی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم و مراجعان شعب اخذ رای باید به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی ترغیب شوند.

وی گفت: به برکت حضور حماسه آفرین مردم در پای صندوق های رای طی دوره های گذشته امروز ملت های آزاده جهان به حمایت بی شائبه ملت ایران از نظام خویش واقفند.
فرماندار خواف افزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری نشان از بینش وآگاهی مردم دارد و سبب استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
وی از مردم شیعه و سنی خواف خواست با حضور حداکثری در پای صندوقهای رای در این دوره نیز همچون گذشته در راستای تداوم حرکت های پرثمر ملت ایران برگ زرین دیگری به افتخارات کشور بیفزایند.  

١٠٨ بازرس در شهرستان خواف کار بازرسی انتخابات را بر عهده دارند و به ازای هر ١۵ بازرس یک سربازرس تعیین شده است.

۱۰۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰۸ شعبه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ۱۲۷ صندوق مختص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد ماه در شهرستان خواف برپا می شود.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی خواف انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی خواف انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی خواف انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سردار رحيم جهانبخش اظهار داشت: طرح نور پیرامون عفاف وحجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه در  آذربايجان غربي همزمان با سراسر کشور اجرا و  با استقبال گسترده از سوي مردم متدين، شهيد پرور و ولايي و مسئولان استان قرار گرفت.

وي با عنوان اينکه قاطبه مردم و به ويژه بانوان محترمه استان متدين و مقيد به رعايت ارزش هاي اسلامي هستند افزود: دشمنان نظام اسلامي از همان ابتداي انقلاب دريافتند که اگر بتوانند با نفوذ به ارزش هاي اسلامي حجاب را از سر بانوان و دختران اين سرزمين بردارند به راحتي خواهند توانست اهداف و نقشه هاي شوم خود را پياده کنند ملت بزرگ ايران و بانوان متدين و ارزشي نقشه هاي دشمنان را شکست دادند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: طرح نور در ۳ حوزه اماکن عمومي، واحدهاي صنفي و خودروها اجر وهدف از اين طرح حفظ نظم و انضباط اجتماعي در تمام ابعاد وعرصه هاي جامعه است و تاکيد ما به ماموران و مجريان طرح نور حفظ حقوق شهروندي و رعايت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نيز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داريم .

سردار جهانبخش بر تداوم اجراي اين طرح تاکيد و افزود: اجراي اين طرح براساس قانون و وظايف محوله به فراجا و در راستاي پاسخگويي به مطالبه به حق مردم و مسئولان اجرا و صرفاً در برخي موارد خاص با هنجارشکناني که به حريم و حرمت قانون و ارزش ايران اسلامي تعدي  کنند برخورد قانوني توام با دقت و حساسيت صورت خواهد گرفت و شيطنت هاي رسانه اي از سوي جريان هاي معاند و مخالف هيچگونه تاثيري بر عزم و اراده پليس در اجراي ماموريت قانوني و ذاتي خود نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامي استان در پايان ازهمکاري و همراهي مردم و مسئولان دستگاه ها با پليس در اجراي طرح نور تقدير و تشکر نموده و تصريح کرد: براساس برآوردهاي انجام گرفته و حضور ميداني در سطح جامعه الحمدالله وضعيت شهر و استان از نظر رعايت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجراي طرح مطلوب تر شده و به مدد الهي و همراهي و همکاري مردم عزيز اين وضعيت ادامه خواهد داشت

 

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی