Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم ملی والیبال برزیل شد. سروقامتان ایران در بازی دوازدهم خود در این دوره از رقابت‌ها، از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف اسلوونی رفتند.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران:

میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف (کاپیتان)، سیدمحمد موسوی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم ملی والیبال ایران بر عهده ولادیمیر آلکنو است.

ترکیب تیم ملی والیبال اسلوونی:

دژان وینچیچ، گرگور روپرت، گرگور پرنوس، ونچک استرن، میتیا گاسپارینی، آلن اسکت، آلن پاینک، یان کوزامرنیک، ساسو استالکار، ماتیچ ویدچنیک، زیگا استرن، یان کلوبوکار، روک موزیچ و یانی کواچیچ.

هدایت تیم ملی والیبال اسلوونی بر عهده آلبرتو جولیانی است.

دقایق حساس بازی:

بیشتر بخوانید

ایران یک - برزیل ۳/ شاگردان آلکنو حریف سلسائو نشدند

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد