Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،میرعلی اصغر نساج شهردار منطقه پنج تبریز  گفت: ساماندهی گلزار شهدای شنب غازان که در حوزه استحفاظی منطقه شش واقع شده توسط شهرداری منطقه پنج اجرا شده و در کمترین زمان به بهره برداری می‌رسد.

او هزینه اجرای این پروژه را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه یکی از ماندگارترین پروژه‌های عمرانی سال‌های اخیر شهرداری شهرتبریز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: ساماندهی گلزار شهدای شنب غازان در مرحله نازک کاری و گچکاری سقف قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد