Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@22:13:04 GMT

جزییات فروش فوق العاده و پیش فروش ۴ محصول زامیاد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۱۳۷

جزییات فروش فوق العاده و پیش فروش ۴ محصول زامیاد

 فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله ۴ محصول شرکت زامیاد که شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس است، از روز شنبه (۲۹ خرداد) آغاز می‌شود.

در فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد زمان تحویل ۴ مدل خودرو یاد شده ۹۰ روز و در پیش فروش یک ساله زمان تحویل خودرو‌ها مهر و آبان امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بخشنامه ابلاغ شده متقاضیان می‌توانند در یکی از روش‌های فروش و یا به صورت همزمان در دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله ثبت نام کنند و منعی برای خریداران لحاظ نشده است.

مشتریانی که در هر دو طرح ثبت نام می‌کنند، ابتدا در قرعه کشی فروش فوق العاده شرکت داده خواهند شد و اگر در قرعه کشی در فهرست منتخبان قرار گیرند، دیگر در فروش یک ساله محصولات زامیاد شرکت داده نخواهند شد.

گفتنی است، شروع ثبت نام برای محصولات شرکت زامیاد (نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس) از روز شنبه ۲۹ خرداد ساعت ۱۰ صبح به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته است.

گفتنی است که در پیش فروش یک ساله محصولات شرکت زامیاد، قیمت قطعی نیست و هیچ‌ گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی از متقاضیان اخذ نمی‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زامیاد پیش فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت

به گزارش خبرگزاری مهر، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

کد خبر 6093987

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)