Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک پس از بیهوش شدن و رفتن تا پای مرگ در دیدار مقابل فنلاند، در صدر اخبار یورو ۲۰۲۰ قرار گرفت.

ینس کلینفیلد پزشک آلمانیِ فیفا که بلافاصله بعد از بیهوشی اریکسن بالای سر او برای عملیات احیا حاضر شده بود، درباره آن لحظات با «فاکس‌اسپورت» صحبت کرده است. کلینفیلد در این باره گفت: «حدود ۳۰ ثانیه بعد از این که اریکسن چشم‌هایش را باز کرد می‌توانستم مستقیماً با او صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظه بسیار مهیجی بود، چرا که در چنین شرایطی در پزشکی احتمال موفقیت کمتر است. آن لحظه از کریستین پرسیدم، تو برگشتی؟ و او هم پاسخ داد، بله من برگشته‌ام، محض رضای خدا. برای این که فقط ۲۹ سال سن دارم!»

ستاره دانمارکی این روزها در بیمارستانی در کپنهاگ تحت نظر است و تا حدودی شرایط بهتری پیدا کرده. خیلی از پزشکان متخصص گفته‌اند که به او توصیه نمی‌شود به فوتبال برگردد.

بیشتر بخوانید: شبی که فوتبال مرد و زنده شد/ یکی برای همه؛ همه برای اریکسن توضیح پزشک دانمارک درباره اتفاق وحشتناک برای اریکسن/ سکته قلبی یا عوارض واکسن کرونا؟ لحظه‌های تلخ و پراضطراب یورو ۲۰۲۰/ دلیل تشکیل حلقه انسانی دور اریکسن چه بود؟ اتفاق تلخ برای کریستین اریکسن/ ستاره دانمارکی از فوتبال خداحافظی می‌کند؟ اولین پیام اریکسن پس از بازگشت از مرگ/ حرف عجیب کریستین روی تخت بیمارستان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک تیم ملی دانمارک خبر ویژه کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل تماشایی کریستین ویری با پیراهن آتالانتا به سیه نا (2007/5/7) / فیلم

17 سال پیش در چنین روزی، کریستین ویری این سوپرگل تماشایی را با پیراهن آتالانتا مقابل سیه نا به ثمر رساند.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • اولین ویدئو از لحظه ترور مامور موساد در مصر
  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • اختتامیه اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای۲۰۲۴ -اصفهان
  • کشف سرنخ‌های جدیدی درباره شکل‌گیری اولین سیاه‌چاله‌های جهان
  • سوپرگل تماشایی کریستین ویری با پیراهن آتالانتا به سیه نا (2007/5/7) / فیلم
  • ببینید | فوری؛ اولین تصاویر از لحظه حمله گذرگاه رفح در مرز مصر توسط هواپیماهای اسرائیلی
  • جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)